Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Könyvtári ismeretek tankönyv...

Könyvtári ismeretek tankönyv középiskolásoknak létezik?

Figyelt kérdés

Magyar szakos tanár vagyok. A munkahelyemen fakultációs tárgyként könyvtári ismereteket könyvtárhasználati ismereteket kellene oktatnom külön tárgyként.

Magyar szakosként vannak ehhez jegyzeteim tankönyveim még az egyetemről. Olyan szintű és mélységű kötetek melyek középiskolai oktatásra alkalmatlanok.


A hivatalos tankönyvjegyzékben [link] egyetlen idevágó tankönyv sincs max általános iskola alsó tagozatnak.

Tudtok ajánlani nekem idevágó tankönyvet / tankönyvként is használható könyvet (középisk)?


2014. szept. 19. 13:44
 1/6 anonim ***** válasza:
Nekunk nincs konyvunk, es sztem nincs is.
2014. szept. 19. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nekünk volt középiskolában ilyen könyvünk, szerintem a Mozaik kiadó honlapján nézd meg.
2014. szept. 19. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

A jó tanár könyv nélkül is tud tanítani!

Készíts jó vázlatokat a táblára nekik, akkor nem lesz gond.

2014. szept. 19. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

akkor tanulmányozd az aktuális köznev törvényt. a tanár (se a jó tanár se a nem jó tanár) NEM TANÍTHAT könyv nélkül. nincs hozzá joga. ld. a jogszabály.


(azt már csak mellékesen kérdezem meg: a jó tanár könyv nélkül... oké. és a nem jó tanár? a közepes tanár, sőt a rossz tanár? hm? mert ezekből is van bőven)

A jó tanár könyv nélkül is tud tanítani!

2014. szept. 20. 09:17
 5/6 anonim ***** válasza:

Kedves Kérdező!


Harmadik vagyok. Nem kötekedni szeretnék, sem pedig megbántani. Válaszom során az általánosságra törekedtem, így a kijelentésem általános érvényűnek tekinthető.