Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Jelentkezhetek így BSC-re?

Jelentkezhetek így BSC-re?

Figyelt kérdés

Jelenleg egy FOSZ képzésre járok egyetemre.(DE-MÉK)Tavaszal kellene végeznem viszont egy tárgy miatt csúszok egy évet.Hiányoztam gyakorlatról,igazolást nem fogadta el a tanár.

1 tárgy miatt nem szeretnék 1 évet ráhúzni erre a szakra.Szeretnék menni egyébként is BSC-re de így arra gondoltam ,hogy beadom a felvételit a 2016 szeptemberében induló képzésre.Erről a szakról pedig kijelentkezek.Ehez fűződne néhány kérdésem.

1.Beadhatom úgy a felvételit,hogy még ezen a szakon aktív hallgató vagyok?

2.Ha nem végzem el ezt a szakot,akkor az azonos tárgyakat elfogadják majd?Tehát attól ,hogy nem végeztem el,nincs róla papírom attól még BSC-n kreditelismerésnél elfogadják a tanult tárgyakat?

Tudom ,hogy TO...de ha van itt MÉK-es az szerintem megérti miért itt kérdezek...

Nálunk a To-n nem azért vannak ott ami a dolguk lenne.

Köszi


2015. nov. 16. 00:21
 1/2 anonim ***** válasza:

1. Beadhatod. Több szakra is járhatsz egy időben, nincs megtiltva. És lehetsz aktív is. Én is ismerek nem egyet, aki az ELTE-BME, ELTE-SZIE vagy ELTE-ELTE pároson vannak egyszerre.


2. Erre nem tudok pontos választ adni. Azonos tárgyat elvileg el kell fogadniuk, ha bemutatod a leckekönyvet, hogy arról már van jegyed. De nálunk az ELTE-n volt olyan, aki Szegedről jött át ugyanarra a szakra 3. félévben, de egy tárgyat sem fogadtak el neki arra hivatkozva, hogy vidéken nem tanítják olyan szinten, ahogy itt elvárják, így lényegében az 1. félévtől kellett kezdenie.

De gondolom, ha az egyetemen nem változtatsz, és a BSc-t is a DE-n akarod végezni, akkor csak elfogadják. Az ELTE-n legalábbis ha például valaki matektanárin van és elkezdi a sima matek szakot, a közös tárgyakat gond nélkül elfogadják.

2015. nov. 16. 04:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

1-es

Nagyon szépen köszönöm :)

Igen ,ugyanazon a karon akarok maradni csak BSC-n :)