Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Miért úgy van összeállítva a...

Miért úgy van összeállítva a közoktatásban a tananyag, hogy mindent kétszer tanítanak meg?

Figyelt kérdés

Nekem ez törinél volt a legszembetűnőbb. Felső tagozattól kezdve nyolcadikig végigmegyünk az ókortól a 2. vh-ig, aztan gimiben megint ugyanez, kezdve az ókorral. Ennek mi értelme van? Miért nem az van, hogy az ó- és középkort, ami alig hat ki az életünkre, csak általánosban tanítják, a giji meg fókuszálhatna a gazdasági, demográfiai, ideológiai folyamatokra, aminek értelme is lenne, meg a 20. századra, aminek a történései közvetlenül hatnak ma is az életünkre?


De amúgy irodalomnál ugyanez. Nem értem, mit kell Csokonaival meg Balassival szórakozni még gimnáziumban, ahelyett, hogy sokkal behatóbban foglalkoznánk 20. századi művekkel, köztük filmekkel is! A film egy olyan művészeti ág, amiről az iskola tudomast sem vesz, pedig lenne mit elemezni rajta.


2017. jún. 10. 13:37
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Nyolcosztályos gimibe jártam. Mindent egyszer vettünk. Pont annyira nem tudok semmit, mint azok, akik kétszer vették. Nem ez a legnyagobb probléma az oktatással. Elhiheted.
2017. jún. 10. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!