Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Hogyan lehetek gyógytornász?

Jedwardlove kérdése:

Hogyan lehetek gyógytornász?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Jelenleg gyógypedagógusnak tanulok, másodéves hallgató vagyok a Bárczin. Viszont nagyon elkezdett érdekelni a gyógyornász képzés is, de nem tudom, hogy hogyan szerezzek annyi pontot, amennyi kellene a gyógytornászra (kb 440-445). Nekem 407 pontom van, emelt biosszal, ami csak 60% lett, emelt angollal, ami 66% lett, meg van egy angol B2es nyelvvizsgám, a többi érettségi tárgyam középszintből van, jók lettek (82%os töri lett a legrosszabb). Latinul tanultam, de abból nincs nyelvvizsgám. A középiskolás jegyeim nagyon jók 1 négyesem lett, szóval nem duplázással lett meg az érettségi pontom. Mit javasoltok, hogyan szerezzek több pontot? Gondolkodtam, hogy németül elkezdek tanulni, de abból mire eljutnék a B2es szintre, az szerintem sok idő,plusz az egyetem meg munka mellett nehéz lenne még nyelvtanfolyamra is járnom, a biosz emelttől kicsit félnék újracsinálni, és eléggé tanácstalan vagyok, hogy hogyan tudnám összeszedni ezt a 440-445-ös ponthatárt.

Köszönöm, ha tudtok nekem segíteni :) <3



2018. okt. 21. 18:37
 1/4 anonim ***** válasza:
Érettségizz újra az egyik vagy másik, vagy mindkettő választandó tárgyból.
2018. okt. 21. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 mi a fene ***** válasza:
Eszperantó nyelvvizsga ? Érdeklődni kell, hogy elfogadják-e ?Vagy elvégzed a mostani sulit, és utána OKJ gyógymasszőr, vagy vmi.hasonló.
2018. okt. 23. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
Több plusz pontot már nem tudsz szerezni, mert 2 emeltet csináltál, ami alapból biztosítja a max. 100 pontot, amit megszerezhetsz. Így nyelvvizsgáznod ebből a szempontból felesleges(persze nem árt, ha több nyelvből is van). Szerintem csak az lehet megoldás ha újraérettségizel és így szerzel még tanulmányi pontokat.
2018. okt. 29. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Érettségizz újra