Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Kórházak mennyire fogadnak...

Kórházak mennyire fogadnak optometrista tanulokat?

Figyelt kérdés
Idén remélhetőleg kezdem az egyetemet mint optometrista és csak levelezon indul a képzés, és szeretnék mellette dolgozni, és ha a szakmában tudnék az jo lenne persze. Elsősorban a gyerek vonal érdekelne engem, inkább olyan helyre szeretnék majd a későbbiekben menni ahol gyermekszemeszet van elsősorban, de persze most bármi jó. Van szemész szakorvos ismerősöm, de azert annyira nem beszélünk gyakran hogy így megkerdezzem, viszont itt hátha tudtok segíteni, hogy kórházak mennyire keresnek így embereket? Nem szükséges havi 500 ezret keresnem, a lényeg elsősorban a tapasztalat lenne. Köszi a válaszokat <3

2023. jan. 13. 20:43
 1/2 anonim válasza:

(Bocsi, most látom véletlenül privátban küldtem😂bemásolom ide is, hátha valakinek segítség lesz a későbbiekben :))



Szia!

Én harmadéves optometrista hallgató vagyok:)

Nekem az a tapasztalatom, hogy a legtöbb helyen örülnek az optometristáknak. Legalábbis ahol eddig én voltam mindig örömmel fogadtak (igaz, én csak gyakorlatra mentem, de nem hiszem, hogy nagyon más lenne a helyzet, ha dolgozni mennél)

Annyi, hogy mi optometristaként nem igazán foglalkozunk gyerekekekkel, általában a vizsgálatot gyermekszemész végzi, mi csak 14 év felett vizsgálunk :) .

Én emiatt inkább az optikákat ajánlom, ha tanulás a cél :3

De persze, ha ennyire a gyerekvonal a cél, akkor mehetsz kórházba is, csak tanulás/tapasztalat gyűjtés szempontjából lehet célszerűbb az optika/ felnőtt szemészet! :)

Bármi kérdésed van még, írj nyugodtan!

2023. jan. 17. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Koszii! Írok privátban:)
2023. jan. 17. 18:50

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu