Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Melyik szakot választanád?...

Melyik szakot választanád? Orvos vagy magyartanár?

Figyelt kérdés
Én nem tudok dönteni.Mind a kettőt nagyon szeretném,de nem tudok választani.Melyiket választanád,és miért?
2011. okt. 23. 19:59
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
49%

- Ön értelmiségi?


- Nem, én tanár vagyok.

2011. okt. 23. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
90%

én orvos lennék - naponta embereknek segíteni, kedvesnek lenni velük, örömmel menni dolgozni, mert szeretnek a betegeim - ez mind-mind felemelő érzés

ha újra kezdeném, orvosira mennék, nagy szükségük van az embereknek a megbízható, kedves, emberséges orvosokra, egy jó szóra vizsgálat közben, egy nyugtató tekintetre


magyartanár? annyira nem tartom vonzónak, persze szép, szép, de orvosként hasznosabbnak érezném magam, a lelkemnek jobb lenne, ha érted, mire gondolok


26/N

2011. okt. 23. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
köszönöm..:)))
2011. okt. 23. 20:36
 4/13 anonim ***** válasza:
64%
Ráadásul a humán szakos tanárokat szerintem nem sokba nézik, főként a magyar tanárokat, mert semmi értelme a sok locsogásnak. De ha ezt tartod vonzónak. Egyébként az orvos és a magyartanár szak szinte ellentettje egymásnak, nem is tudom hogy merülhet fel ilyesmi benned, de ok :D
2011. okt. 23. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim válasza:
100%

Én orvos lennék a helyedben :)

Szabad kérdezni hogy ha orvosnak mész akkor milyen?

2011. okt. 24. 01:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Sebész..
2011. okt. 24. 08:08
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

Én az orvosit választanám,de csak azért,mert nem bírok az idióta tinédzserekkel,ahogy a legtöbb tanár sem.