Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Az orvosira szeretnék menni,...

Az orvosira szeretnék menni, mi a teendőm? (további lent, kérlek olvassátok el)

Figyelt kérdés
Sziasztok4 Rengeteg kérdésem lenne, de tudom, hogy nem tehetek túl sokat fel.Szeretném, hogy aki válaszol, az kizárólag építőjellegűen szóljon hozzá. 11.es diák vagyok, 5éves gimnáziumba járok.A nyelvek tanulása az erősségem, de nagyon érdekel a biológia, szeretek vele foglalkozni, és mindigis állat orvos szerettem volna lenni. Vagy szülész.Sajnos a továbbtanulási lehetőségek folyamatosan változnak.De én végképp tájékozatlan vagyok, és sajnos a szüleimtől sem tudok meg többet.Tapasztaltabb emberektől szeretnék érdeklődni, milyen lehetőségeim vannak.Tehát annyival tisztában vagyok, hogy nem kis ponthatárt kell elérnem, és mindenképpen szükségem van egy biológia ill. fizika, vagy kémia érettségire. Ennyit tudok konkrétan, szeretném tudni a további teendőimet ilyen célokkal. Körülbelül mennyi ponthatárt kell elérnem, elég e középszintű az említett tárgyakból, vagy feltétlenül emeltszintű érettségi kell? Mennyire lehetetlenek a jövőbeli terveim?
2012. dec. 25. 15:54
 1/6 anonim ***** válasza:
orvosira 2 emelt kötelező. elvileg jobban jársz ha a kémiát választod fizika helyett, mert több hasznát fogod venni az egyetemen.
2012. dec. 25. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
2 emelt, ez tiszta. De ez lehet pl. 2 nyelvből is?
2012. dec. 25. 16:21
 3/6 anonim ***** válasza:
Biosz és kémia vagy fizika
2012. dec. 25. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Bioszból kell emelt és kémiából vagy fizikából. Másból hiába teszel, nem számítják be pontként, viszont a 2 (biosz és kémia/fizika) kötelezőből felvételi követelmény az emelt.
2012. dec. 25. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza: