Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Színtévesztő lehet építész/épí...

Színtévesztő lehet építész/építészmérnök?

Figyelt kérdés
2009. nov. 10. 15:40
 1/9 anonim ***** válasza:

Szia!


A színtévesztő igen, a színvak nem.

2009. nov. 10. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem vagyok építész, de a legjobb, ha felkeresed a sulit és megkérdezed, hogy milyen egészségügyi követelményeket támasztanák alá a hallgatókkal szemben. Én tanító szakos hallgató vagyok és nálunk kizáró ok a színtévesztés is, nem hogy a színvakság.
2009. nov. 10. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Köszi de pontosan mi a különbség színtéveszés és színvakság között?


[link]

ebből a tesztből pl alig látok néhányat

2009. nov. 10. 16:12
 4/9 anonim ***** válasza:
Azt hiszem a színtévesztő ált. 2 színt kever (pl. zöld -piros) , és nem tud árnylatokat megkülönböztetni ezekben , a színvak meg szinte minden színt kever.Megírom őszintén én tutiszáz nem vagyok színtévesztő, se színvak, de van 1-2 kép, ami még nekem is húzós....:) (pl. a szürke képen a kettest én abszolúte nem látom).
2009. nov. 10. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
ja, bocs, olvasom is alatta, hogy nem jó a kép:)
2009. nov. 10. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

A színtévesztő keveri a színeket, mert nem látja köztük a különbséget. Pl. sárga-barna, kék-zöld, piros-zöld...

Ennek egy kellemetlenebb változata, amikor valaki csak fekete-fehérben lát, gyakorlatilag színvak.

A párom színtévesztő, és ő azt mondja, hogy őt egyáltalán nem zavarja, mert így született, neki ez a normális. Ma már lehet kapni (igaz, méregdrágán) olyan szemüveget, ami "orvosolja" a színtévesztést, de ez nem túl gyakori.

2009. nov. 10. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Ma 16:27-i vagyok: