Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Képalkotói diagnosztika vagy...

Képalkotói diagnosztika vagy pszichológia? Melyiket válasszam? Fontos

Figyelt kérdés
Pályaválasztás előtt álló végzős diák vagyok, kitűnő bizonyítvánnyal. Nem tudok dönteni, hogy pszichologiával vagy a képalkotói diagnosztikával tudnék a jövőben könnyebben elhelyezkedni. Milyenek a lehetőségek és mennyit kereshetek velük? Segítsetek!

2014. jan. 8. 22:06
 1/3 anonim ***** válasza:

Szerintem nem hülyeség végig olvasni, hogy mondjuk mit ír a Felvi, bár néhol szépít a szakokon, de azért ad egy képet a karrierlehetőségekről, a többi pedig majd rajtad/körülményeiden/lehetőségeiden stb. fog múlni.


Képalkotó:

[link]


Pszichológia:

[link]


Bocsi, de konkrétabbat nem tudok mondani.

2014. jan. 8. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Az elsőről semmit nem tudok az égvilágon, a másodikról viszont jó sokat.

Pszichológiával elhelyezkedni nehéz, hatalmas a túlképzés. A szakma nem túl megbecsült, ráadásul nem elég egy három éves BA, kell hozzá a mesterszak és szakirányú továbbképzés(ek), ami(ke)t már neked kell mindenképpen fizetni, és 100-150 órás terápiára kell járnod, szintén saját zsebből is időből.

2014. jan. 9. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

A képalkotóról tudok nyilatkozni, de csak a képalkotó szakirányról a másik kettőről nem, mivel ahol én tanultam ott nincs a másik 2 szakirány (ennek egyébként van néhány előnye is).


Lehetőségek:van rá kereslet, én tavaly végeztem gyakorlatilag mindenki, aki nem ment MSC-re, az már elhelyezkedett valahol.

Fizetés: nem túl jó, de nem is rossz, konkrét példa -> egy ismerősöm, most kezdőként 150.000 környékén kap mindennel együtt (veszélyességi+délutános múszak+bérlettámogatás).


Valamennyi szórás azért itt is van, nyilván ha fogászati röntgen asszisztensként/tüdőszűrő állomáson/ kisváros kórházaiban dolgozóknak lehet ettől kevesebb a fizetése.