Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek

A kérdés

Körülbelül mennyibe kerül egy gitár óra?

(Legdrágább esetben)

Keress kérdéseket hasonló témákban: gitár, óra, pénz, drága, tanfolyam, zene, hangszer, oktatás

2016. aug. 9. 18:35  Privát üzenet  

A válaszok
Én kezdő vagyok nekem egy óra 1500ft úgy hogy csak magánóra +a bejárás másik falu

A válaszíró 64%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont 2016. aug. 11. 13:27 Privát üzenet
Waff nevű felhasználó válasza:

A felső határ akár a csillagos ég is lehet....Pl a Budai Gitáriskolában ha jól emlékszem 4500 ft/óra a tandíj....Állítólag ott "képzett" oktatók vannak...

Egy gitáróra-díj általában 1500-2000 forint körül van,ami véleményem szerint igencsak magas,talán az 1000 ft/óra lenne az "emészthető"...de ha jobban belegondolunk,egy olyan országban ahol sok-sok szakember mindössze 70-80 ezer forintokat visz haza egy teljes havi munkával,még az 500 forint is sok egy gitáróráért.

Nem beszélve arról hogy a gitárórákat tartó "mesterek" java része kókler,alkalmatlan az oktatásra,mindenféle tanmenet,koncepció nélkül vág bele a dologba,sokszor 40-45 percesek az órák,lényegében arról szól az egész hogy a markát tartja,s miután kicsengetted a pénzt mutogat valamit..sokszor rosszul,majd közli hogy vége az "órának". Persze nem mindenki ilyen...de vigyázni kell...egy rosszul megválasztott tanár nagy károkat okozhat.

A válaszíró 57%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/2Időpont 2016. aug. 11. 18:50 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése

Kapcsolódó kérdések
Kezdő elektromos gitárnak milyet ajánlanátok és körülbelül mennyibe kerülne?