Miért van az hogy, az SZTE-GYTK-n szinte minden tantárgy épül mindenre?
Az oktatásfejlesztéssel igyekszünk tenni ennek javítására, de belátható, hogy például élettan tudás nélkül több, mint teljesíthetetlen a kórélettan. És most ez csak egy példa.
Idén sikerült például a fent említett kórélettan első félévét párhuzamosra csináltatni a második félévessel, de sajnos azt kell mondanom, hogy aki csúszás nélkül végzi a szakot, az nem fogja tudni megcsinálni ezt a két kór vizsgát drog szigó, gyógykém szigó, két féléves techno, illetve bifarm mellett.
Tehát ezért se nagyon történik keresztféléves kurzusmeghirdetés, mert mondjuk 15 emberből 1-nek sikerülne minden vizsgája úgy, ahogy eltervezte.
Az meg persze már másik része a dolognak, hogy ez a már alapból csúszóknak megkönnyíthetné a felzárkózást, ha mondjuk csak 1-2 nehezebb tárgya lenne az adott félévben, és mellé felvehetne még 1-2 nehezebb/könnyebb vizsgakurzust is, de hogy ezt elfogadtassuk oktatóinkkal, még sok kört kell lefutnunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!