Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Vateránál mi a teendő ha...

Vateránál mi a teendő ha visszaküldtem egy árut, és azóta nem lehet elérni az eladót?

Figyelt kérdés
Vettem egy terméket vaterán, kifizettem, el is küldték, de rossz minőségű és hibás volt. A termékleírásban szerepelt, hogy ilyenkor 8 napon belül elállhatok az adásvételtől, visszaküldhetem az árut és "a törvényben meghatározott határidőig" visszautalják a pénzemet. Jeleztem az eladónak, hogy visszaküldeném, mert nem felel meg. Mondta, hogy oké, megadta a címet, el is küldtem. Utána megkérdeztem e-mailben, kb. mikorra várhatom az utalást, de semmi reakció. Azóta eltelt egy hét, és hiába írok neki, nem válaszol, a telefont se veszi fel. Hozzáteszem, nem valami kezdő csaló vaterásról van szó, több mint 1500 adásvétele volt és 95% fölötti a pozitív értékelése. Szerintetek átvert? Mit lehet tenni ilyen helyzetben?

2012. máj. 26. 16:16
 1/3 anonim ***** válasza:
Hívd fel idegen számról, vagy írj a vaterának.valami kódot kell nekik megadni. és írd meg az eladónak is, h sajnálod, de jelenteni fogod és kitiltatni ha x ideig nem tõrtënik semmi
2012. máj. 26. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Írj az oldal üzemeltetőjének, és adj negatív értékelést.
2012. máj. 26. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Az a 95% amúgy nem olyan jó ám. Értsd ezt úgy, hogy eddig kb. minden 20. vásárlóját csúnyán átverte.
2012. máj. 26. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!