Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Művészetek » Miért tűnik öregnek a képen a...

Miért tűnik öregnek a képen a lány?

Figyelt kérdés

[link]

szerintem öregnek tűnik a lány... hol javítsak? -akril, vászon (30x20 cm), 15/l :)



2014. jún. 1. 16:25
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Igaz teljesen laikus vagyok festészet terén, de szerintem túl hangsúlyosak a nevetőráncai, és ettől megereszkedettnek látszik az arca. :)
2014. jún. 1. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Plusz a durva kontraszt az arc két fele között se tesz jót neki.
2014. jún. 1. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
A nyaka a 90 éves dédimére emlékeztet, az övén lóg a megereszkedett bőr - talán árnyékolásnak szántad, de számomra nem olyan hatást kelt. Illetve a szemei is mintha táskásak lennének, én inkább sötétítettem volna kicsit alatta, mintsem hogy behúzzam a karikák vonalát.
2014. jún. 1. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Én nem tudom, de a ló egész jól sikerült. :)
2014. jún. 1. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

A ló tényleg jó, de az arca olyan, mintha valaki más mázolta volna rá. Valahogy így XD [link]

És szerintem a karja is furán áll

2014. jún. 1. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Nos a ló feje sem tökéletes,de a nő feje sok ponton nem jó. Az arc egyik fele térben akar lenni,miközben a másik nem igazán. Ami miatt öreg az részben a nyak,de a kis szemek és a túl magas homlok is ráerősít. A kar sincs jó helyen így elsőre. A homloknál az is gond,hogy nincs íve,ezt a fénnyel még jobban kihangsúlyozod, már pedig felül ívesebb illetve a szemöldökcsont környékén is.
2014. jún. 2. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

Apró szem keskeny száj, vastag nyak, ezektől nagymamás.