Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Művészetek » Színes kép készítéséhez mi...

Színes kép készítéséhez mi ajánlott?

Figyelt kérdés
Portrékra gondolok illetve Hether Rooney csatornáján lévő rajzokhoz hasonlókra. Eddig csak szénnel rajzoltam meg grafittal, de szeretnk váltani és színes munkákat készíteni. Gondolkoztam pesztellben, akvarellceruzában és sima szinesben is. Ti melyiket ajánljátok a leginkább? Tudnátok nekem jellemezni őket? Vagy esetleg más lehetőség? Amatőr vagyok, nem akarok olyan rengeteg pézt áldozni rá.

#rajzolás #pasztell #színesceruza #szénceruza #pesztellkréta #garfit #portré rajzok #színes képek #Heather Rooney #akvarellceruza
2016. máj. 11. 20:29
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

A pasztellt jobban ismerem. Előnye,hogy szárazon is egymásba kenhetőek a színek,de nagy méretbenérdemes dolgozni megfelelő papírra. Probléma a tárolás és keretezés,mivel eleve nagyobb a méret,mint a cerka,de a szénből már ismered.

A másik,hogy nem csak cerka létezik,hanem kréta és nagyobb felületet lehet úgy kialakítani, a cerka elég a részletekre,ha egyáltalán kell,mert a krétát is lehet élesre csinálni és vannak még más trükkök is.

Szerintem jobban javítható,mint az akvarellcerka, mert az eleve nem fed és nem lehet leszedni sem olyan könnyen. Ráadásul akvarell révén csak vízzel oldható.

2016. máj. 11. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim válasza:
100%

Szia! Én akvarelles vagyok inkább, de őszíntén szólva a cél érdekében bármit beleviszek (tus, alkoholos filc). Imádok kísérletezni.

De szerintem próbálj ki sok féle technikát, vagy minimum nézz videókat róluk, és az egyik csak megtetszik. :)

Az 1. válaszolóval értek egyet: ne ceruzában gondolkozz: alap hiba, lelassít, de nagyon.


Van még az olajfesték, vagy tudsz dolgozni gépen, digitálisan... tk.RENGETEG lehetőség van, és pont ez a szép ebben.

2016. máj. 11. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
köszönöm :) Tehát a pasztellkréta a szénhez hasonló?
2016. máj. 12. 17:02