Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Művészetek » Mi a véleményetek a képeimről?

Mi a véleményetek a képeimről?

Figyelt kérdés

Nagyon kezdő vagyok,ezeket egy régi kis Fujifilm fényképezővel készítettem.


[link]


[link]


Tudom,hogy nem túl jók,de sokat segítene,ha valaki mondana róluk kritikát.

Előre is köszönöm ^^

12/L



2017. szept. 3. 15:19
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Egyáltalán nem értek a fotózáshoz, de kezdetnek megteszi szerintem. Az 1.-n egy süti van, a 2. nem ismertem fel, úgyhogy ez 50%-os siker.:)
2017. szept. 3. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
A másodikon a trambulint fotóztam,itt csak tesztelgettem a gépet :)
2017. szept. 3. 15:25
 3/11 anonim ***** válasza:
A második kép tetszik, még akkor is ha nem tudatos koncepció volt:) Amúgy szerintem van szemed hozzá, természetesen nem mesterfotók és az elsőben semmi különleges nincsen, de legalább nem teljesen komponálatlanok és nem raktál rá hatszáz gagyi filtert se, ami nagyon jó:D Csak így tovább, fotózz sokat, ismerd meg a gépedet, olvasgass a témában és jobb leszel.
2017. szept. 3. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm 😊
2017. szept. 3. 22:34
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Ha kritikát szeretnél:


* A tiramisus képen a villát én zavarónak tartom, de ami nagyobb probléma, hogy a teljes kép életlen. Ha jobb képet akarsz, akkor a tiramisu szeletet rakd a tányér közepére és a fényképezőgépet vidd hátrébb, hogy a tányér alja is benne legyen a képben. A szög egyébként jó.


* A második képen amit pozitívnak mondanék, hogy a kép közepe éles, viszont ami nagyon zavaró, hogy túl kicsi a mélységélesség és a kép 90%-a életlen. Ha ránézek a képre, akkor olyan érzésem van mintha sz.ul látnék, hiába éles a kép közepe, az olyan kicsi része a teljes képnek, hogy keresnem kell a szememmel.

2017. szept. 4. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
A fókusszal próbálkozz még
2017. szept. 4. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?