Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Illik szólni az ügyfelemnek,...

Illik szólni az ügyfelemnek, hogy technikai probléma van nálam?

Figyelt kérdés

Van egy ügyfelem, akinek teljesen ingyen készítem a weboldalát, mert kezdő vagyok, ő meg nem kért semmi extrát, mindketten jól járunk. Semmilyen határidőt nem beszéltünk meg, hanem csak hogy szeptemberre valamikor meglesz a honlap.


Tegnap írtam neki, hogy ma csinálnám meg a tárhely regisztrációt, és ha sikerült, írok neki, hogy mennyibe kerül a host. De persze elment a netem a lakásban... bosszantó. Ráírjak, hogy mégse ma regizek, mert nincs internet, vagy hagyjam őt ezzel, és majd írok neki később, ha sikerült a regisztráció?


2023. aug. 30. 17:23
 1/1 anonim ***** válasza:
51%

Felesleges, ha szeptemberre ígérted, csak bizonytalanságot okozol.

Egy napon nem múlik semmi.

Csak azt nem értem, hogy te mennyiben "jársz jól", ha ingyen csinálod?

2023. aug. 30. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!