Miért marketingfogásokkal közelítik meg a tanúk az embereket?
Színes, ingyenes kiadványokkal, előrre kiutalt, marketingesek által kitalált bevezetővel mennek az emberekehz.
Jézus egyszerűen, képmutatásmentesen, Isten üzenetéről beszélve tette ezt,és nem egy teknősbéka képével, vagy a légkondícionálókról beszélve.
Mi az oka ennek a hatalmas marketingnek, amit a tanúk, gondolom a vezetőik tesznek?
Én konkrétan szeretek a bibliáról beszélni, de nem egy nem egy nem ihletett, féligazságokkal és hazugságokkal teli könyvből, aminek az elején van egy kép a bibliáról, és a nevében benne van, hogy biblia.
Minek más a bibliai beszélgetésekhez? Miért nem elég a biblia?
A marketinget, mint eszközt, nem csak a tanúk használják. Ne felejtsük el, hogy Ferenc Pápa mögött is egy elég komoly PR, és kommunikációs csapat áll. Nem véletlen a népszerűsége.
Minden vallás él ezzel az eszközzel, kivéve azok, amik nem térítő vallások (pl. judaizmus), mert ezeket a vallásokat nem kell eladni.
"Mi az oka ennek a hatalmas marketingnek, amit a tanúk, gondolom a vezetőik tesznek?"
Minél hiteltelenebb valami,annál nagyobb fenekét kell keríteni,mert félő,hogy nem lesz elég meggyőző.Az igazság általában egyszerű,és nem aggódik azon,hogy ki hisz neki,és ki nem.
szerintem a Bibliát az újságok segítségével magyaraázzák meg.
Te olvasod a Bibliát?
pl: a feng-shui Jehova törvényének lábbal tiprása,
vagy
Jézus csak a 144 000 égi reménységű személy közbenjárója
vagy
az újszövetség tartalmazza a Jehova nevet
csak 3 az 1914 közül...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!