Kezdőoldal » Otthon » Felújítás » Jelenleg kéménynélküli gázbojl...

Jelenleg kéménynélküli gázbojlerünk van, a cseréjét tervezzük. Villanybojlerre váltsunk, vagy maradjunk a gázbojlernél?

Figyelt kérdés
Régi a gázbojlerünk,szeretnénk kicserélni. Gondolkodtunk a villanybojlerre váltáson is, de régi a vezetékelésünk, nem tudom milyen munkálatra lenne szükség, és mennyibe kerülne ha villanybojlert szereltetnénk be. A készülék ára jóval kedvezőbb, kb fele, ezt látom, de attól tartok az egyéb kiadások miatt már nem lenne annyira kedvező a váltás. köszönöm ha szakember/hozzáértő válaszol, laikus vagyok a témában, egyelőre csak tervezek.

febr. 6. 10:46
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

A villanybojler rengeteg áramot fogyaszt.

Kezdesnek kell egy B tarifas (vezérelt/éjszakai) merőóra + vezetek a bojlerhez, így megúszod havi 15e körül átlagos melegvízfogyasztassal.

Ha sima órara kötöd, akkor rezsilimit felett megy az egész, nagyjából 4x annyiért.

febr. 6. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Még mindig jobb a gázbojler,olcsóbban jön ki.
febr. 7. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Nagyon köszönöm a válaszokat! Nincs tapasztalatom, ezért kérek véleményeket. Ha váltok onnan vissza már csak jelentős anyagi veszteséggel lehet lépni.

Maga a gázbojler kétszer annyiba kerül mint a villanybojler,de gondolom csak a készülék árán tudnék spórolni...

febr. 7. 09:14
 4/7 anonim ***** válasza:
igen, igazából max 2 honap alatt elpöffented az arkülönbseget villannyal.
febr. 7. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Annyit még hozzátennék: hétközben egyedül élek, hétvégén ketten vagyunk, a villanyfogyasztásom alapjáraton nem magas (5.300,-Ft./hó). Nem tudom így túllépném-e a rezsilimitet sima órára kötve.
febr. 7. 09:31
 6/7 anonim ***** válasza:

ki lehet számolni, ha megsaccolod mennyi és hány fokos melegvizet használsz.