Kezdőoldal » Otthon » Ingatlan vásárlás, eladás » Ingatlan adás-vételnél mik a...

Ingatlan adás-vételnél mik a vevő és a vásárló feladatai a papírügyek intézésénél? Hogy zajlik egy adás-vétel, mik a lépései?

Figyelt kérdés

2013. máj. 26. 10:07
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

A vevő viszi az ügyvédet (általában), ő meg mindent elmond.

Díja 0,5% körül mozog. Ingatlan érték függvényében.

2013. máj. 26. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
A közművek átírásánál az eladó és a vásárló is jelen kell hogy legyen?
2013. máj. 26. 10:22
 3/3 anonim ***** válasza:

Ne feledkezz el az energetikai tanúsítványról. Ez az eladó költsége és kötelessége. Ha nincs akkor szabálysértés, rosszabb esetben magánokirathamisítás.

Egy jó ügyvéddel és apró trükkel rá lehet kényszeríteni úgy az eladót, hogy utólag már az árba ne tudja beletenni.

2013. máj. 27. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!