Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Van rá esélyem, hogy blokk...

Van rá esélyem, hogy blokk nélkül kicserélik? (Ők hibáztak)

Figyelt kérdés
Vettem még valamikor június elején egy komódot az XXXLutzban, de aztán elutaztam és csak ma bontottam ki a dobozt, ami 2 részből állt és sajnos mindkét dobozban ugyanazok az elemek vannak, így nem összerakható a bútor. A blokk sajnos nincs meg és nem is online rendeltem, hanem személyesen vásároltam. Tudom, hogy azonnal meg kellett volna néznem vagy legalább a blokkot megtartani a kicsomagolásig, de sajnos figyelmetlen voltam. Szerintetek van rá esély, hogy blokk nélkül megkaphatom a hiányzó dobozt, ha visszaviszem azt, ami nálam van?
2023. júl. 25. 21:43
 1/8 anonim ***** válasza:
93%
Sok esélyed nincs, szerintem írj elöbb egy emailt, esetleg ha rendesek, elhiszik, hogy így történt, de nem túl valószínü.
2023. júl. 25. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
64%

Mindenképpen beszélj velük! Most valahol a raktárukban van kettő a másik elemből amit meg ők nem fognak tudni eladni.

Ha nem készpénzzel fizettél akkor a kártyaadataidból látni a dátumot, hogy mikor vásároltál ott, az alapján meg meg tudják nézni a számlát a saját rendszerükben.

nekik az elégedett vásárló és az eladható termék a fontos, ha ez megoldható annyival, hogy kicserélik az egyik dobozodat egy másikra akkor meg fogják csinálni. Csak legyél kedves, normális - mint ahogy a kérdésedet is kiírtad - és jelezd, hogy így nekik is veszteséges a helyzet, mert egy adag bútort így nem fognak tudni eladni és nem lesz rendben a leltáruk.

Ez olyan, mint az elcserélt cipő a cipősdobozban. Nem csak neked rossz ha nem egyforma méretű cipőket vettél meg véletlen, hanem a boltnak is mert lesz egy másik pár eladhatatlan, nem egyforma méretű cipőjük nekik is.

2023. júl. 25. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
57%
Van esélyed, mert ők is ráfaragtak.
2023. júl. 25. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a gyors válaszokat, a bankártyás fizetés jó ötlet lehet, eszembe se jutott volna.
2023. júl. 26. 00:01
 5/8 anonim ***** válasza:
62%

Csak közben eltelt 1,5 hónap, ha volt közben leltáruk, valószínűleg leselejtezték és kidobták.

Ennyi idő után számla nélkül reklamálni nem lesz egyszerű, de próbálkozz.

Aztán meg ott van az emberi tényező, hogy akar e neked segíteni a dolgozó. Ha nem, csak annyit mond kell a számla.

2023. júl. 26. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
80%
Egy próbát mindenképpen megér.Vedd fel velük a kapcsolatot.
2023. júl. 26. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Kicserélték probléma nélkül :) Köszi a válaszokat!
2023. júl. 28. 02:28
 8/8 anonim ***** válasza:
Jó hír!
2023. júl. 28. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!