Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » A mabyt.hu-n megszűnt a...

A mabyt.hu-n megszűnt a webshop, nem veszik fel a telefont. Folyamatban van egy megrendelésem és nem tudom mi van most. Mi történhet ilyenkor?

Figyelt kérdés

2017. ápr. 23. 10:49
 1/10 anonim ***** válasza:

nem értem miért lett törölve egy másik kérdés ahol erről ment a panasz...

a lényege annyi volt a válaszok alapján,hogy ezzel nem vagy egyedül és bizz a szerencsébe mert valaki kapott telefont,hogy viszik neki

2017. ápr. 23. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Remélem hozzák. Ha nem akkor buktuk a penzt?
2017. ápr. 23. 11:55
 3/10 anonim válasza:
Abban remenykedtem hogy megtudom ha valaki megkapta a rendeleset mer en is varok egy fel milios rendelest majus 5ken...
2017. ápr. 25. 06:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim válasza:

Sziasztok!


A mabyt.hű mögött a MABYT HU KFT áll, cég adatai itt [link]


A cég anyavállalata cseh illetőségű, azt pedig [link] cimen érhető el. Google hozzászólás alapján láttam, hogy a cseh cég tönkrement. Valószínű, hogy a magyar Kft ellen is indul majd felszámolás.


A kérdés az, hogy van e annyi károsult Magyarországon, hogy ügyvédet fogadjunk a pénzek vissza szerzésére.


A fentiek alapján nem valószínű, hogy bútort fogunk kapni.

2017. ápr. 26. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim válasza:

Ezt szomorúan olvasom, mert nekem is van egy közel négyszázezres megrendelésem és sajnos én is ennyit találtam róluk.

Van bármi élő elérhetőségük?

2017. ápr. 26. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim válasza:
En is majdnem fel millio forintot koltottem a mabyt.hu webshopban. Szerintem, lennenk elegen ahoz hogy ugyvedet fogadjunk. Osszealithatunk egy listat, de kihez forduljunk?
2017. ápr. 27. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim válasza:
Sajnos én is így jártam, közel 450e Ft-ért rendeltem tőlük - már nem először, korábban természetesen minden rendben volt. Április 27-n lett volna az előzetes értesítés alapján a kiszállítás... Gondoltam, megkeresem a szállító cég telefonszámát, hátha ők esetleg tudnak valami pontosabbat, de már nem találtam meg a telefonomban... Én még reménykedem (...), mert egy esetleges csőd-, illetve felszámolási eljárás kimenetele anyagi szempontból nehezen megjósolható és hosszadalmas.
2017. ápr. 28. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:

Az alábbi levelet küldték:


Kedves Ügyfeleink!

 

Sajnálattal tájékoztatjuk Önöket, hogy a MABYT HU Kft. működése az anyavállalat (Exiteria a.s.) felszámolása miatt lehetetlenné vált. Emiatt a jövő héten elindul a magyar cég felszámolása is, mivel fizetésképtelen állapotba került.

Az Önök által megrendelt bútort / bútorokat nem áll módunkban kiszállítani, így a megrendelésüket sztornóztuk.

Elnézést, hogy csak most tájékoztatjuk Önöket, de még próbáltuk helyrehozni a dolgokat. Mostanra viszont már bizonyossá vált, hogy képtelenség az anyacég nélkül bármit is tenni.

Az utolsó adag áru beérkezése 04.11-én történt meg, melyből a mai napra mindenkinek kézbesítettük azt, amit lehetett.

Azon Ügyfeleinknek, akik előre kifizették a megrendelésüket, sajnos csak azt tudjuk mondani, hogy tegyék meg a megfelelő lépéseket annak érdekében, hogy valamikor hozzájuthassanak a pénzükhöz. Bizonyára a felszámoló cég figyelembe veszi ezeket a tartozásokat is.

Borzasztóan sajnáljuk, hogy így kellett lezárni ezt a fényes jövővel rendelkező webáruházat, mi nagy reményeket fűztünk hozzá. Számunkra egyik napról a másikra szűnt meg minden, ami ezzel kapcsolatos. A legrosszabb dolog ebben az, hogy csalódást kell okoznunk azon vásárlóinknak, akik a bizalmukat fektették belénk és előre elutalták a megrendelés vételárát. Ez az a tény, ami álmatlan éjszakákat okoz mindannyiunknak.

Bízva megértésükben kívánunk további szép napot!

Üdvözlettel:

Mabyt.hu volt csapata

2017. ápr. 29. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
Facebookon keressetek rá a mabytra. Van egy csoport a károsultakkal.
2017. ápr. 29. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 Ammika válasza:

Sziasztok!

Én írtam levelet a fogyasztóvédelemnek - tőlük semmi reakció nem jött. Írtam levelet a lakhely szerinti rendőrkapitányságnak, hozzájuk ma megyek hivatalos feljelentést tenni. Engem "csak" 64 000 Ft-al rövidítettek meg, úgy, hogy a bezárás előtti nap még az ügyfélszolgálattal beszéltem a kiszállítást illetően.

Szerintem elég sokaknak okoztak bosszúságot, így érdemes lenne a FB csoportba minél több embernek belépnie, hogy közös erővel lépjünk fel. Ha egyáltalán még be lehet hajtani ezeket az összegeket a csehektől....

Szóval aki tud, csatlakozzon, és írja le az esetét!

2017. máj. 4. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!