Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » A II világháborús tankokban...

A II világháborús tankokban hány fok volt menet közben télen és nyáron?

Figyelt kérdés
2019. aug. 9. 19:54
 1/8 anonim ***** válasza:
49%
Hol mentek azok a tankok?
2019. aug. 9. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
91%
Általában nem a hőmérséklettel volt a gondjuk a bent űlőknek.
2019. aug. 9. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
87%
Ha úgy ment hogy nem égett, akkor -30-+30 fok körül ha égett akkor 300-800 körül, viszont utána hamar megállt.
2019. aug. 9. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

3


Ez jó. :)

2019. aug. 9. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Harckocsi vezető voltam két évig. Első évben T34-est vezettem. Nyáron nem volt melegebb benne mint egy személykocsiban. Télen sem a levegő volt elviselhetetlen benne, hanem a páncél amihez esetleg csupaszkézzel hozzáértél.
2019. aug. 10. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem hiába kezdődik így a Panzerlied, a páncélos induló, (szabadon fordítva), hogy:

Ha vihar van, vagy havazik

Vagy a Nap ránk nevet

A nappal forrón tüzel,

vagy jéghideg az éjszaka...

Megbirkóztak vele, kemény legények voltak.

https://www.youtube.com/watch?v=8JDkdc246QQ

2019. aug. 10. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Nekem t55-öshöz volt szerencsém katona koromban.Télen nem gáz.Ha bemászol kizárod a metsző szelet és a csapadékot. Önmagában a hideg nem veszélyes, ha fel vagy öltözve vastagon. Nyáron jönnek a problémák. A szabadon álló fémtömeg hetek alatt igencsak felmelegszik, ha rásüt a nap. Nem tud éjjel sem kihűlni. Na akkor izzadsz rendesen...
2019. aug. 12. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Mopat ***** válasza:
100%
A háború után készült szovjet tankokban volt fűtés, mert a télre készültek, náluk az nagyon kemény tud lenni. Eleve, ha napokig áll a mínusz akárhány fokban a vas, csúnyán át tud hűlni. Mivel még a T-72 első változatain is volt deszant kapaszkodó, biztos nem volt kényelmes rajta üldögélni a gyalogosoknak.(Majd menet közben bemelegedett a motorból kiáramló hőjétől.) Klíma viszont egyikben sem volt, az arab baráti államok katonái vinnyogtak is miatta. Nem véletlenül voltak nyitva a búvó nyílások. A világháborús vasakban meg jóval gyengébbek a ventilátorok,(NBC védelem nem volt szükséges) illetve hát a lövegekhez sem volt lőporgáz elszívó berendezés. Pontosabban, akkor kezdték ezt pedzegetni, hogy legyen. Viszont még mindig sokkal kényelmesebb helyzetben voltak, mint az egyszerű gyalogosok, akik akkor még tényleg gyalogosok voltak, vagyis tökig sárban is menetelni kellett, vagy egy sátorlapon aludni a nedves földön.
2019. aug. 14. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!