Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » Egy tank vezetése elsőre...

Egy tank vezetése elsőre miben másabb egy személyautó vezetéséhez képest?

Figyelt kérdés
Így elsőre mennyiben más? (kilátás belőle, tolatáskor mit lát a vezetője, hosszú úton mennyire fárasztó a vezetése, mennyi idő hozzászokni, megtanulni vezetni stb.)

máj. 9. 06:28
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Konkrétan mindenben.
máj. 9. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

A németeknél a tank képzés több év.

Szóval nem egyszerű.

máj. 9. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
62%
Lényegesen nagyobb az üzemanyag fogyasztása egy hétköznapi járműnél és lényegesen hangosabb is azoknál, de sokkal egyszerűbb parkolni vele.
máj. 9. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
3# "egyszerűbb parkolni vele":)))
máj. 9. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
93%
Más a látótér, nincs visszapillantó tükör.
máj. 9. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%
#4: Tényleg egyszerűbb parkolni vele, ha Béla elfoglalt 2 roki parkolót a luxus Mercédeszével, nem kell centizgetnie, kilapítsa, oszt jó van 🤣
máj. 9. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Vezettél már teherautót? Hasonló nehézségi ugrás, csak annál nagyobb. Totálisan másképpen működik, mások a kezelőszervek. A kilátás nagyon korlátozott, hátrafelé gyakorlatilag 0, a parancsnok irányítja hátramenetben a vezetőt.
máj. 9. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%
6#: Fején találtad a szöget, - szóról-szóra pontosan erre gondoltam! :D
máj. 9. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
Egy T-72-és esetén például:Felfelé váltáskor nem kell levened a gázról a lábad,zárt résnél minimális a kilátásod,neked kell manuálisan hűteni a vizet és az olajat a fordulat szám változtatásával valamint egy zsaluval.Továbbá konkrétan többet nézed a műszereket mint az utat kb.A fordulatszámot manuálisan is betudod állítani hogy minimum mennyin pörögjön.Valamint attól,hogy lánctalpas még ésszel kell vezetni nehogy kilépjen a láncból.A fordulást a tankkal a lánctalpak sebbeségi fokozatának visszakapcsolásával csinálod,ha behúzod valamelyik botot akkor az az oldali lánctalp visszavált egy sebbeségi fokozatot a másik így gyorsabb lesz és így fog a lassabb lánc írányába fordulni.Ha mindkét botot behúzod akkor pedig mindkettő visszavált így például simán el tudsz indulni 3-asból.
máj. 9. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Utolsó vagyok,annyival kiegészíteném,hogy önállóan sose tolatsz,mindég van aki írányítson ,vagy a parancsnok fent a toronyból vagy valaki a tank előtt hisz te nem látsz hátra.Egyébként nem nehéz megszokni.Hosszú távon mikor bevagy zárkózva és úgy vezetsz az fárasztó,de ha nyitva a résed és kint van a fejed úgy egész jó.
máj. 9. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!