Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » Ukrajna miért oldhatta fel a...

Ukrajna miért oldhatta fel a légtérzárat a maláj gép katasztrófája előtt? Lehetséges az összeesküvés?

Figyelt kérdés

Július 8-án még lezárták a légteret a polgári repülőgépek elől a hadműveleti terület felett, hogy biztosítsák a légiközlekedés megfelelő biztonságát.

A következő héten két újabb ukrán katonai repülőgépet is lelőttek a szakadárok, köztük egy AN-26-os szállítógépet.


Július 17-én Igor Sztrelkov, a szeparatisták egyik vezetője a Boeing lelövése előtt jelentette be, mindenkit figyelmeztetnek, ne repüljenek légterükbe. A VKontakte-on nem sokkal később azzal dicsekedett, hogy fiai lelőttek egy Antonov An-26-ost. Kijev szerint abban az időben semmilyen gépük nem szállt fel a légtérbe. A Sztrelkov később eltávolította posztját.

Mint kiderült a maláj utasszállítót lőtték le, 298 külföldi civil halálát okozva.


Így utólag felmerülhet a gyanú, hogy azért kockáztathatták az utasszállítót, hogy ha lelőnék, azt fel lehetne használni a politikában és a világ közvéleményét szembe lehet állítani az oroszokkal és a kelet-ukrajnai szakadárokkal.



2014. júl. 30. 18:02
 1/6 anonim ***** válasza:
52%

Az hogy ki mit posztolt, ma már nevetséges magyarázat. Az átlag embereknek is feltörik a profilját, ma már ez nem jelent gondot.

Ha ránézünk a térképre, akkor biztosak lehetünk benne, hogy ukránoknak nincsenek rákényszerülve a szakadár légtér használatára.

Valamint az is árulkodó lehet, hogy 10 ezer méter magasan repül Orosz légtér felé, közvetlen a belépő előtt. Nem volt gyanús , hogy talán még se ukrán gép lesz?


Valamint nagyon gyorsan magyarázták a történteket. Más esetekben napok, hónapok telnek el, mire egyáltalán a gyanú megfogalmazódik.

2014. júl. 30. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Koplárovics Béci ***** válasza:
89%
9500m repülési magasság alatt volt légtérzár érvényben, de az akkor is, amikor a maláj gép arra repült 12000m-en.
2014. júl. 30. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.

Rákerestem és azt írják a légtérzár csak 9600, utána 9750 méterig volt, az utasszállító pedig 10050 méter magasságban repült. Utólag kiderült ez sem volt elég.

Miért voltak benne biztosak az ukránok, hollandok, malájok, hogy 9750 m felett biztonság van Donyeck felett?

2014. júl. 30. 20:57
 4/6 anonim ***** válasza:

"Utólag kiderült ez sem volt elég. "

1960-ban Francis Gary Powersnek a 20 000 méter sem volt elég.

2014. júl. 30. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
A magyarázat eléggé egyszerű: a maláj állam tulajdonában levő társaság anyagi gondokkal küzd és megkockáztatta az egyenesebb repülési vonalat, így próbálva üzemanyagot megtakarítani.
2014. aug. 4. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Én meg pont úgy tudom, és el is hiszem, mert ésszerűbb, hogy ez egy kerülőút volt igazából, nem spóroltak volna ezen, meg ha spóroltak is volna, nem tették volna. Vagy lefizették a pilótát, vagy másokat, de a repülő nem a tervezett útvonalon haladt, ami biztonságos lett volna, mert bele volt kalkulálva, hogy az nem biztonságos légtér. Valószínűleg ebben is Amerika keze lehet, mint az ukrán felkelésben is.
2014. aug. 6. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!