Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Sokan miért csinálnak akkora...

Sokan miért csinálnak akkora felhajtást ebből a Volkswagen botrányból?

Figyelt kérdés

Aki nem tudná miről van szó:

[link]


Én is Volkswagen tulajdonos vagyok, méghozzá a cikkben említett dízeles motorral rendelkezik az autóm.


Személy szerint, emiatt nem fogom eladni ezt az autót.Passat, nagy kényelmes, olcsón fenntartható, nagyon erős és akkor sem eszi le az ember gatyáját, hogyha nyomja neki.

Egy hasonló, ugyanilyen köbcentivel rendelkező 2 literes benzinesnél már az számít jónak, ha 10 literből megáll.


Kormolni, füstölni meg nem szokott, nem egy 15-20 éves autóról van szó.

De, már a 10 éves dízelek is egészen jók voltak.


A német autókat továbbra is megbízhatónak tartom, igaz a Volkswagen a belső anyagok minőségén kicsit javíthatna, mert már van ami kopik benne.


Azok a 20 éves Ikarusok, amiből rengeteg van az országban, az eget eltakarják, amikor elindulnak.Inkább azokkal kellene valamit csinálni.



2015. szept. 23. 18:46
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
91%
Vegyünk Wartburgot! Le az imperialista autókkal!
2015. szept. 23. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
0%
Volkswagen? Aki Hazafi és Magyar az csak Suzukit és Mercedest vagy Audit vesz!
2015. szept. 23. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
Azért mert egy ekkora autógyár nem engedheti meg magának, hogy hazudjon. Minél nagyobb valami annál nagyobb ihart kavar. Főleg egy ilyen témában, ami mindig napirenden van. A te autód sokkal környezet kímélőbb, mint sok középkorú ehhez kétség nem fér, de ilyen fontos témában hazudni nagy presztízs veszteséggel jár, ami sok mást befolyásol pl részvények. A környezet témát mindig is felkapták teljesen mindegy volt, hogy melyik vállalat volt éppen érintett. Fontos téma ezért kavart ilyen nagy port. Ha a dsg váltó minőségi összetételével trükköztek volna akkor is nagy port kavart volna mert nagy vállalat de nem ekkorát. :D 22/f
2015. szept. 23. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 szántóvető ***** válasza:
a "sokan"-alatt a sajtót érted?ez a dolguk,ebből élnek.minél nagyobb horderejű dologról van szó annál jobban felszínen lehet tartani és több cikket lehet írni az esetről.szerinted az átlagpolgárok hány %-át érdekli az eset itt nálunk?a wartburgok idején tényleg egyszerűbb volt az autógyártás,nem kellett trükközni mindenféle normák betartásával.ráadásul egy szerszámkészlet elég volt a javításukhoz,akár otthon pálinkázgatás közben is életre lehetett kelteni a kocsit.
2015. szept. 23. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim válasza:
4-eske! Mondd már el nekem, hogy miért hazaáruló, aki német autót vesz? Neked mien autód van drága barátom?
2015. szept. 23. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:

"Szerintem a 4-es recskázik."


Neki legalább van mivel.

2015. szept. 23. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:
Látom máris újraregisztráltál :) Már jelentelek is.
2015. szept. 23. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
Suzuki, Mercedes, Audi ezek tipikusan magyar termékek. :D
2015. szept. 23. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
Az amerikaiak nagyon odavannak ezzel a dízel-bajjal, miközben egy csomó '60-as évekbeli, 4500 cm3-es meg nagyobb autót látsz, aminek a 60%-a már csak azért van úton, hogy ne a roncstelepen kössön ki.
2015. szept. 23. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:

Először is ne az itthoni viszonyokat nézd. Nyugat-Európában mindenféle túlzás nélkül a fogyasztás mellet a károsanyag-kibocsájtás az egyik fő szempont autóvásárlásnál. Idehaza egy átlag autóvásárlónál ez kb. huszadrangú dolog. Örül az ember hogy egyáltalán egy autót meg tud vásárolni.


Másrészt: Nem arról van szó, hogy a laborkörülmények közt mért adattól egy minimálisan eltér a valós érték. Akik egy kicsit is jártasabbak az autókban az tudja, hogy a gyárinál megadott értékekre 10-20%-ot rá kell számolni. (kicsit több fogyasztás, kicsit több károsanyag kibocsájtás, kicsit kevesebb teljesítmény, stb.) Sőt, erre a kereskedők is fel szokták hívni a figyelmet. Itt konkrétan arról van szó, hogy valós körülmények közt nem 10-20, esetleg 30%-al ugrik meg az emissziós érték, hanem 30-40 szeresére. + az ECU-ban is megtalálták a kódsort, ami arra hivatott hogy ezt jól elfedje. Konkrétan egy jól karbantartott 4 ütemű Wartburgnak kedvezőbb emissziós értékei vannak.


Azért a VW-nek nem kis beleszólása van az EU-s járműpiacba. Ha kiálltak volna és összecsapják a tenyerüket hogy: "A jelenlegi technológiával a diesel motoroknál nem tudjuk lejjebb gyűrni a károsanyag kibocsájtást, ez van." Akkor maximum lett volna egy két hetes hiszti és kész. Valószínűleg az EU is engedett volna egy kicsit az emissziós értékekből. Mégis a világ egyik vezető autógyártójának a kijelentése.


... és nem, nem vagyok VW vagy német autó ellenes. Egy időben én is vezettem egy újabb diesel Passat-ot, nagyon meg voltam elégedve az autóval. (azóta egyik kedvenc autóm lett, emellett mindig is szerettem a német és japán autókat) De akkor is a VW-ről beszélünk és egy ekkora cég, aminek világszinten hatalmas beleszólása van az autós piacba, nem engedhetett meg volna egy ilyen csalást.


Valószínűleg most az összes piacon lévő autót meg fogják vizsgálni mozgó laborokban különböző független csoportok, illetve feltúrják az ECU teljes tartalmát. Ha csak a VW konszernnél lesz meg ez a jelenség, az még nagyobb érvágás lenne.

2015. szept. 24. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!