Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Véget érhet a MÁV monopóliuma?...

Véget érhet a MÁV monopóliuma? Magánvasút jön Magyarországra.

Figyelt kérdés

[link]


A blog szerint 2020-ban szeretne egy személyszállító magánvasút megtelepedni Magyarországon.


A cég, Csehországban, Szlovákiában, Németországban sikeresen és NYERESÉGESEN végez vasúti személyszállítási szolgáltatást.



Aki utazott velük tudja.

Némelyik járművükön minden üléshez jár tablet.



Ez kell a Mávnak.

Ezután, vagy ők is emelnek a színvonalon, vagy mennek a levesbe.


2019. aug. 6. 20:35
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
84%

És miből gondolod h ha beszall a bizniszbe valaki más is akkor nyereséges lesz?

És miből vennének tabletet az uleshez vagy új vonatot? Pont az a szerencséje a mavnak h nyomják bele a lovet

2019. aug. 6. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
81%
A cikk nem mondja h 100% hogy jön ráadásul csak egy vonal lenne érintve. Nem arról van szó hogy a MÁV kap egy ellenfelet és az egész országban lesznek.
2019. aug. 6. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
21%
Éljenek a liberálisok, éljen a rablókapitalizmus! Hurrá, háromszoros áron utazhatsz, a diákok még annak is a dupláján!
2019. aug. 6. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:

Kedves 3,


lehet drágábban, de színvonalasabban, kényelmesebben.

2019. aug. 6. 20:49
 5/18 anonim ***** válasza:
88%
Sajnos a pályaudvarok ugyanolyan mocskos büdösek maradnak.
2019. aug. 6. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
7%

Igen, legyen úri vonat meg proli vonat.

Az úrira csak öltönyben és cilinderben szállhatsz fel, pezsgőt és kaviárt szolgálnak fel menet közben. Ez kell nekünk. Meg a nagytőkések zsebének tömése, leginkább.

2019. aug. 6. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
77%
Eddig is volt pl. az ÖBB üzemeltetésében railjet járat a magyar vonalakon, nem látom ez miben lenne új. A Budapest-Hegyeshalom/Rajka vasútvonal üzemeltetése megmarad nálunk, ami pedig a szerelvényeket illeti, a máv keretében sem látni itt ezen a vonalon régieket, ez egy túlterhelt vonal, nem látom, hogy mitől jönne színvonal emelkedés, azt leszámítva, hogy a Budapest-(Győr)-Prága közvetlen vasútjárat esetleg megvalósul.
2019. aug. 6. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
83%
A teherfuvarozás már egy évtizede legalább magánvasúti kézben van. Az meg nem hoz pénzt hogy 500 tulok utazik az intercityn pesre, még ha azt hiszik is.
2019. aug. 6. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
50%

Mi ebben az új?

[link]

2019. aug. 6. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 szántóvető ***** válasza:
75%
hova jön a magánvasút?a MÁV-sínekre?oda biztosan nem.majd ha épít magának saját sínhálózatot akkor jöhet.az nem úgy van hogy a szocialista dolgozók adóforintjából felhúzott vasútvonalat csak úgy ingyen használja.
2019. aug. 6. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!