Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ti is örültök neki, hogy pár...

Ti is örültök neki, hogy pár hónap múlva 3000Ft lesz a bkv bérlet?

Figyelt kérdés

Ez az igazi sétáló Budapest, nem Puzsér maszlagai. Karácsonnyal végre a városvezetés nem az autósokat, hanem a gyalogosokat támogatja.


Forrás:

[link]


"Azt is mondta, el akarja érni, hogy a ciklus végéig az éves BKV-bérlet napi 100 forintot jelentsen": Szerencsére ez nem lesz nehéz, hiszen a közgyűlés baloldali többségű, tehát csak írni kell egy új szerződést a bkv -val.



2019. okt. 15. 09:02
 1/10 anonim ***** válasza:
98%

Tudsz olvasni?


"a ciklus végéig az éves BKV-bérlet napi 100 forintot jelentsen"


1) Ez nem pár hónap múlva lesz

2) Ez nem 3000forint, hanem évi 36500Ft. Ezt a legtöbb ember elképzelni nem tud, hogy egyben ki tudja fizetni év elején. Látszik, hogy le se meri írni ezt a csillagászati számot. :)


A gyalogosok támogatása azt jelentené, hogy bevezeti a dugódíjat és csökkenti az autóforgalmat, amíg ezt nem teszi meg, addig ugyanolyan autósbarát, mint az összes többi elődje.


Én nem örülök neki, hogy teljesíthetetlen vállalásokat dobott be Gergő, de van 5 éve, hogy engem meggyőzzön.

2019. okt. 15. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
55%
Te hiszel a mesékben??
2019. okt. 15. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
94%
Ez bécsi minta, ahol napi egy euró a bérlet.
2019. okt. 15. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
24%
😂 Nem hiszek a mesékben úgyhogy ezt elengedtem a fülem mellett. Szeretem a politikusok vállalhatatlan ígéreteit. Remélem azért ha mégis megvalósulna valami csoda folytán akkor nem valami hasznosabb területről lesz elvonva a pénz ahol ezerszer nagyobb szükség van rá. Arra pedig remélem felkészült mindenki, hogy ha tényleg 100 Ft lesz / nap akkor ezeket a buszokat fogjuk használni még 30 évig amíg el nem rohadnak mert nem lesz pénz újakra, lehet az Ikarusokat is visszahozzák. 😂
2019. okt. 15. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Mért, most mennyi?
2019. okt. 15. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
53%
Nem baj budapestiek, most majd tessék élvezni a karigeri fantasztikus teljesítményét, bele fogtok zöldülni 😂😂
2019. okt. 15. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

#1: De ez havi 3000 forintot jelent. Én is észrevettem, hogy ott a "ciklus végéig" kikötés, de hát így, hogy ekkora fölénnyel nyert a baloldal, nem lesz nehéz átvinni.


Nyilván nem arra játszik, hogy a ciklus végéig úgy is elfelejtjük.

2019. okt. 15. 10:42
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

Az a baj, hogy egy ilyen dolog nem attól függ, hogy kinek mekkora fölénye van, hanem hogy előkeríthető-e rá a forrás. Mert ha 10-ből 8-an megszavazzák, hogy holnaptól zöld az ég, attól még nem lesz az.


Egyébként szerintem nem is a pénz előkerítése a necces dolog ebben, inkább a tömegközlekedés kapacitása. Nyilván ha radikálisan csökken a bérlet ára, és emellé mondjuk még bevezetik a dugódíjat és a belvárost autómentessé is teszik, akkor arra lehet számítani, hogy az utasok száma is jelentősen meg fog emelkedni. Na most csúcsidőben már ma is elviselhetetlen a tumultus minden belvárosi járaton. Szerintem a kapacitásnövelésnek kéne lennie a prioritásnak, az elővárosi vasutak kiépítése, metróvonalak meghosszabbítása/építése, stb. Illetve az autók mellett az emberektől is lehetne tehermentesíteni a belvárost, pl a külső kerületekben is fel lehetne húzni üzleti negyedeket, hogy a fél város ne a Váci úthoz járjon munkába például.

2019. okt. 15. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

"Egyébként szerintem nem is a pénz előkerítése a necces dolog ebben, inkább a tömegközlekedés kapacitása.":


1. Reggel meg este, amikor nagy a forgalom járjon a busz/metró/hév gyakrabban, egyébként meg járjon ritkábban(így ugyanannyiba kerül).

Jelenleg azért kerül sokba, mert hétköznapokon a busz utasoktól függetlenül mindig 15 percenként jár.


2. Csúcsforgalomban legyen a bérlet kötelező mindenkinek, a nyugdíjasoknak is. Sajnos gyakran látom, hogy különösen este hazafelé az ülések felét nyugdíjasok foglalják el, pedig ők akkor utazhatnának, amikor akarnak.


3. Járjon rendesen a vonat. Sajnos szerintem sokan azért választják a buszt, mert a vonat rendszeresen 20 -25 perceket késik, pedig ott kapacitás bőven lenne és még gyorsabb és környezetbarátabb is. Persze ehhez már lehet a kormányt is le kéne váltani.


Én egyedül a kettes metrónál érzem, hogy valóban gond lenne a kapacitással, a többi járatnál simán növelhető.


"hogy előkeríthető-e rá a forrás": Az utasok 90% -a bliccel. A jelenlegi szúrópróbaszerű ellenőrzés helyett be kell vezetni egy rendeset(pl beléptetőkapu és hash alapú azonosítás). Ezenkívül a bkv -n belül is van egy kisebb korrupció, de az felszámolható.

2019. okt. 16. 08:20
 10/10 anonim ***** válasza:
Ezt leírni könnyű, de a metrókat és például a 4-6-ost már nem nagyon lehet sűríteni, mert egyszerűen nincs hely a menetrendben. A végállomásoknak is van egy kapacitása, a követési idő sem mehet egy bizonyos szint alá, mert balesetveszélyes lenne. Itt építkezni kell, nem lehet megúszni. Metrókat, vasutat, elkerülő utakat, stb.
2019. okt. 16. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!