Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Aki az integrált osztály...

Aki az integrált osztály miatt rosszabb oktatási lehetőséget kap, kaphat majd valaha kártérítést?

Figyelt kérdés
Sokszor előfordul, hogy a problémás, szocializálatlan, SNI diákok akadályozzák a normális oktatást, tanulást, így az okosabb, igyekvő gyerekek is csak lassabban, kevésbé tudnak fejlődni. Azonban úgy tűnik az ő érdekeiket nem védi senki.

2020. jan. 18. 23:16
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
64%

Nézz utána, hogy mikor törölték el az előrehozott érettségi lehetőségét és hogy miről szól a taigetosz törvény.


Ha engem kérdezel, akkor órán kívüli foglalkozásokkal mind a tehetségesebb, mind a felzárkóztatásra szoruló gyerekek igényeit ki lehetne elégíteni, de ilyet nem fizetnek meg a fenntartók.

2020. jan. 18. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
48%
Ez érdekes, én btm-s voltam angol-matek mentesített, senkit nem zavartam vele és nekem lett a legjobb érettségim, ellentétbe ha nem lettem volna mentesítve már 7.-be kibukok a suliból és sanszos, hogy egy alkesz zombi lennék.
2020. jan. 18. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
0%
Hogy jön az oktatás minőségéhez, hogy kikkel tanulsz egy osztályban? Az oktatás milyenséghez annak semmi köze.
2020. jan. 18. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
24%
Egyébként a kártérítés jogos volt azoknak a gyerekeknek akiket szegregáltak. Ilyet nem lehet csinálni és ezzel megint csak jól lejáratta magát az ország az egész világ előtt, így nehéz lesz a "rasszista ország" jelzőt kimagyarázni ezután...
2020. jan. 18. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
100%
Neked nem jár,mivel próbálsz tanulni.
2020. jan. 19. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 A kérdező kommentje:

"Hogy jön az oktatás minőségéhez, hogy kikkel tanulsz egy osztályban? Az oktatás milyenséghez annak semmi köze."


Az oktatás egy kölcsönös viszony a tanár-diákok között. Ahol a pedagógus az erejét a problémás, antiszociális gyerekek fegyelmezésére, vitatkozásra, a gyengébb képességű, hátrányos helyzetű, lustább, motiválatlan diákok istápolására, felzárkóztatására fordítja, ott nyilván lassabb a haladás, fejlődés az akadályok miatt.

2020. jan. 19. 00:15
 7/22 anonim ***** válasza:
0%
Jó, hát Gyöngyösön azért durva volt, tanárol még heccből össze is kenték a róma tanulók mellékhelységét, meg kitörték az ablakokat, hogy fázzanak. Magyaroknak meg xboxot vettek az emeleten. Min.fejenként 10 milliós kártérítés járna.
2020. jan. 19. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 mindentudó99 ***** válasza:
78%
#3 Úgy jön hozzá hogy ha tanár az óra felét az osztály egyharmadának fegyelmezésével tölti nem tudja leoktatni a tananyagot. A normálisak se tudnak tanulni. Nem hiszem el hogy ezt olyan nehéz felfogni . De úgy latszik mégis.
2020. jan. 19. 03:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:
9%
semmitnemtudo provokátor barátom, az oktatás minősége főleg a tananyag és a tanítás minőségén múlik. Ha eleve szar az oktatás, ott ott lehet száz cigány is vagy éppen nulla, attól se lesz magas színvonalú az oktatás. Ahol nincsen megfelelő felszereltség a tantermekben, számítógép minden minden diáknak külön, minőségi tananyag, magas szaktudású tantestület, ott hiába figyel a gyerek az órán, akkor is hülyén fog kijönni az iskolából. Viszont, ha ezek a feltételek adottak, akkor meg pár roma gyerek nem tudj ezt elrontani.
2020. jan. 19. 03:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:
78%

Hogyne tudná lerontani!

Ha az osztály fele, vagy háromnegyede nem érti, vagy nem hajlandó megtanulni a tananyagot, akkor a tanár nem léphet tovább, ismétlésekre kényszerül, hiszen a továbbiakban a tudatlan diákok teljes mértékben ellehetetlenülnek, mert az anyag egymásra épül. Sőt, nemegyszer korábbi, már régebben leadott témákat kell felelevenítenie.

Az óraszámok növelése államilag nem megengedett, továbbá ezek finanszírozása is kérdéses, mert senkitől, egyetlen pedagógustól sem lehet elvárni, hogy szabad idejében ingyen tanítson olyan diákokat, akik vagy ostobák, vagy lusták ahhoz, hogy a rendes időben megtanulják, elsajátítsák a szükséges ismereteket.

A cigány gyermekekkel megáldott osztályokban a fegyelem csapnivaló, sokat lógnak is az iskolákból, nem végzik el a házi feladatokat, nemegyszer terrorizálják a többi tanulót és a tanárt is, még szexuális zaklatás is rendszeres.

A roma családokban túlteng a bűnözői háttér és ez kihat a gyermekeik viselkedésére is, mindaz, amit otthon tapasztal.

Na persze, azt ugyan nem lehet mondani, hogy cigánybűnözés létezik, csak éppen a börtönök vannak velük teli, hiszen a háromnegyedüknél is több az elítéltek között a roma származású, 80-85 %.

Mindez kihat a gyermekekre is, akik lopnak, erőszakoskodnak, verekednek, narkóznak és mindent csinálnak, csak nem tanulnak, - rosszra csábítva a normálisabb diákokat is, hiszen az általános morál kritikán aluli.

Ha valaki kétségbe vonja, amit írtam, akkor semmi akadálya, hogy ilyen közösségbe járassa a gyermekét, tegyen próbát és megnézheti magát, saját gyermekén tapasztalva a hátrányokat..

2020. jan. 19. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!