Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Selejtes terméket kaptam...

Selejtes terméket kaptam néhány hónappal ezelőtt a Boltx webáruháztól, mára már nem elérhető a weboldaluk, az ügyfélszolgálaton pedig nem veszik fel a telefont. Hogyan kérhetnék kártérítést?

Figyelt kérdés
Bepereltem őket és természetesen a feljelentés is megtörtént már csalás miatt.
2020. aug. 25. 11:05
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Mi a kérdés?


Ha a fogyasztóvédelemnél jártál, majd megoldják, te semmit nem teheysz többey.

2020. aug. 25. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Máskor nem rendelsz ilyen noname oldalrol
2020. aug. 25. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Apám rendelt menetrögzíző kamerát (dashcam) az autóba. 4.500 Ft-ért vagy mennyiért. Valami noname oldalról. Megjött, full hd (nyilván 😀), valami menőbb cucc olcsó kínai koppintása, a konzoljára nem is lehet csatlakoztatni, mert a fröccsöntött műanyag olyan silány minőségű. Reklamált telefonon, FELVETTÉK, KÜLDTEK FUTÁRRAL EGY MÁSIKAT TELJESEN INGYEN! Amit elsőre küldtek azt át kellett adni a futárnak.


A második már rámegy a konzolra. Viszont be se kapcsol... Megtanulta, hogy internetről rendelt cucc, ha olcsó, akkor az általában 💩

2020. szept. 5. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!