Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az, hogy a MÁV-nál még mindig...

Az, hogy a MÁV-nál még mindig kézzel kell sok esetben a váltót átváltani, csak azt mutatja, hogy Magyarország az elmúlt kormányzás alatt is kb 0-t fejlődött technikailag? Nem szégyen a kormányra nézve, hogy az állami szolgáltatások ennyire őskoriak?

Figyelt kérdés
2021. ápr. 29. 11:11
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
31%
Amiert fejlodne a MAV, amikor Budapesten is visszafejlodik a kozlekedes es mar mindenki biciklivel jar ... oruljon a MAV, hogy holnaptol nem lovak fogjak huzni a szerelvenyeket. Ha Budapest kerekparos gondolkodasabol indulunk ki, siman elofordulhat.
2021. ápr. 29. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
100%
2. ja, a kéz megbízhatóbb, sose téved, soha nincs mechanikai hiba se. A hanyatló nyugaton azért használnak alig kézi váltót, mert hülyék.
2021. ápr. 29. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
"kezemben meg sosem csalodtam!" - Reismanfred
2021. ápr. 29. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
Nincs penze a mavnak se ami van is szetlopjak a vezetok... alig latok embert a vonatokon felenk, pedig orankent jarnak, fovonal, city-k is... de alig ulnek rajta, ebbol nem lesz bevetel
2021. máj. 1. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
Persze, hogy alig ülnek rajtuk: a legtöbb lassú, megbízhatatlan pontosságú, rossz állapotú. Télen a hó, ősszel a falevelek, nyáron a meleg a baj. Tavasszal nem tudom mire szokták fogni a késéseket.
2021. máj. 1. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:

15.ös: En maximálisan egyetértek veled. Nyáron nálam arra fogták egy 120 km-es vonalaon az 5 órás késést, hogy elözö nap este esö esett és elmosta a sineket. A múlt héten ugyanazon a voanalon a 2órás késést azzal magyarázták, hogy egyre több a tehervonat és ez miatt romlik a sínek állapota és lasabban tudnak menni a vonatok, meg, hogy a személyvonatoknak be kell várni az állomáson a tehervonatoknak.

Ja a nyáron az mar nekem meg se kottyant, hogy Szombathely meg Pécs közötm, tehát két megyszékehlyt összekötö közvetlen vonat,t közvetlenül közlekedö gyorsvonat 50 éves Bzmot volt nyáron a 40 fokos höségben...

2021. máj. 1. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:

"Ja a nyáron az mar nekem meg se kottyant, hogy Szombathely meg Pécs közötm, tehát két megyszékehlyt összekötö közvetlen vonat,t közvetlenül közlekedö gyorsvonat 50 éves Bzmot volt nyáron a 40 fokos höségben..."


De azon meglepődnél, ha önvezető klímás vonatok járnának, és a jegyár a mostani tízszerese lenne ...

2021. aug. 22. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

17-es: Pár hónapja már klimatizált új vonatok járnak a Szomvately. Pécs vonalon, és nem lett az ár 10-szeres. Azért már ne ájuljunk el két megyei jogú város közötti közvetlen gyorsvonatnáka 21. században már alap kéne, hogy legyen, hogy kilmatiza´lt.

Nem valami faluj´´aró mellékvonalról beszélünk.

2021. aug. 22. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!