Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Magyarországon hogyan tudnak...

Magyarországon hogyan tudnak eladni ilyen alacsony színvonalú állami szolgáltatást (Intercity)?

Figyelt kérdés

Tegnap volt egy kisebb vihar, ami fennakadásokat okozott a vasúti közlekedésben.

Komolyan, ha esik az eső azért késnek,ha tél van azért, ha meleg van azért.

Az első vonatok késtek, oké, na de délután 3 óra fele miért?


Sajnos szervizben volt az autóm,emiatt vonatot kellett használnom, mert úgy gondoltam az a legkulturáltabb, leggyorsabb.


Olyan káosz volt, hogy annyit késett egy vonat,hogy "összevontak" két IC-t.Nekem és még sok más embernek volt helyjegye mégis állnunk kellett.



Én termékfejlesztés területen dolgozom, ha nálunk követtek volna el ekkora kaliberű hibákat, mint amiket ezeknél az állami cégeknél elkövetnek nagyon gyakran, már fejek hullottak volna, biztos ki is rúgták volna pár embert miatta.



A vagonban nem működött rendesen a klíma, piszkos volt, olyan hangokat adott, amikor a váltó szakaszon volt,hogy azt hittem szétesik.

Ez nem színvonal, hanem egy nulla.


Próbáltam visszakérni a helyjegy árát, erre a pénztáros flegmán közölte, "csak azon az állomáson lehet, ahol megvette". Mondtam,szuper.



A MÁV-ot vagy privatizálni kellene vagy valamilyen módon eltiltani a "vasúttól" és olyanokat engedni oda, akik értenek hozzá.

Amikor Németországban voltam kiküldetésen, megfigyeltem, hogy nagyon sok a távolsági személyszállítással foglalkozó privát buszos cég.

Egy kolléga azt mondta, hogy a német állami vasút azóta kezdte gatyába rázni magát, amióta megjelentek ezek a cégek, ugyanis sok utast vesztettek.


2017. aug. 11. 17:48
 1/5 anonim ***** válasza:
0%

Jól van:D

Egyébként ezt Gyurcsány Ferivel kellene megbeszélni, hogy miért is adták el a teherszállítást :)

2017. aug. 11. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Ne is zavarjon, hogy a "kisebb viharod" során több, mint 100 ezer ember maradt áram nélkül, még "házak is dőltek össze" szinte.

De maradva a vasútnál, a kárelhárítás se csak annyiból áll, hogy valaki végigmegy összeszedni a gallyakat.

De nem erről van szó. Viharban nem mehet a közlekedés, de még csak a kár helyreállításához se lehet nekikezdeni.


Fejek pedig akkor hullottak volna, ha menet közben dől rá egy nagyobb fa a vagonra.


Amúgy én is utazok vasúttal, nem kell bemutatni a MÁV-ot, de késni még mindig jobb, mint kisiklani.

2017. aug. 11. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Gondolom nem akarsz úgy járni, mint a Balatonnál 1999. június 4.-én egy vonat. [link]
2017. aug. 11. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
A magyar a jég hátán is megél. A xart is eladja kaviárnak.
2017. aug. 11. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Vonatpótló autóbuszon dolgozom egy ideje. Ebből adódóan sok vasutassal tudok beszélgetni. Ők szokták mesélni, hogy miért vannak a késések. Vannak köztük jegyvizsgálók, kocsivizsgálók, pályamunkások...

Állomásonként egy perc van adva a ki-és beszállásra. Persze ezt a sok ábrándozó, bámészkodó, utolsó pillanatban a vasútállomásra kiérkező, negyvenkilós banyatankkal közlekedő utas miatt nem mindig sikerül betartani. Ilyenkor késik a vonat.

Ha vihar van, akkor a fákat a szél rádönti a sinekre. Ilyenkor ki kell mennie egy csapatnak akik a fákat eltávolítják a sínekről, majd egy másik csapat megcsinálja a felsővezetéket. Ez nem két percig tart. Sajnos a vasúthoz közeli fákat nem vághatják ki megelőzés céljából, mert a környezetvédők akkor háborognak.

Ősszel a lehulló falevelek a sínekre tapadnak, ezáltal a többszörösére nő, az amúgy is hosszú fékút.

A vasúti kocsikat az utastársaid koszolják össze, nem pedig a vasutasok. Jobban kéne ügyelni a tisztaságra...

Sajnos a mai helyzetben szinte senki nem vesz teljes árú menetjegyet. A 10-20...90%- os kedvezménnyel, nem lehet hasznot termelni, abból fejleszteni...


Tudnám még sorolni de minek... A buszomon ugyanezt csinálják az utasok. Az egyiknek melege van, a másik fázik, haver, meg tudnál nekem állni itt, meg ott..., kiteszem a szemetes zacskót az ülések karfájára mégis az ülés közé rakja a szemetet, odarókázik a busz padlójára...


A magyar utasnak először meg kéne tanulnia tömegközlekedni. Majd utána elvárni a szolgáltatások emelését... Ezt jobb helyeken már gyermekkorban elsajátítják az emberek.


Csak még egy példa:

Tavaly, 5 éves buszokat hoztunk be lábon Norvégiából, a Volánbusz részére. Olyan állapotban voltak, mintha újak lettek volna. Érdemes elmenni Pestre, és megnézni őket most, egy év után...

2017. aug. 12. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!