Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mit szóltok, hogy a magyar...

Mit szóltok, hogy a magyar kormány annyira alkalmatlan, hogy még egy működő mobil applikációt is képtelen kifejlesztetni?

Figyelt kérdés

[link]

És ezek vezetnek egy országot? Én magam is mobil alkalmazás fejlesztő mérnök vagyok, ez az app egy nagy nulla, 100szor komolyabbakat fejlesztettem már egy magam, külföldi cégeknek. A kormány embereinek mégsem sikerült xD

Biztos, hogy alkalmasak?



2021. máj. 14. 18:49
 1/9 anonim ***** válasza:
39%
Kis iskolas vagy te nem fejelszto
2021. máj. 14. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Fejlesztettem én már német, svájci, francia, svéd és ausztrál alkalmazást is. :)

Irigykedsz első?

2021. máj. 14. 18:53
 3/9 A kérdező kommentje:
Mészáros Lőrinc biztos 200 ezer forintos fejlesztőkkel akarta megoldani :D
2021. máj. 14. 18:55
 4/9 anonim ***** válasza:
Sd
2021. máj. 14. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 mindentudó99 ***** válasza:
44%
Gondolod hogy a kormány csinálta?
2021. máj. 14. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
44%

Ja, mert szerinted a kormány fejleszt egy appot. :D


Amúgy nekem minden simán ment, a telepítés is, és az oltásigazolás lekérése is.


Szerintem te nemhogy fejleszteni, de használni sem tudsz egy ilyet. Az, hogy mindig vannak bénák (vagy fiktív bénák, akiket az ellendrukker újságírók kreálnak), a világ még működik.

2021. máj. 14. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
A kormány bízza meg a készítő céget, ami nyilván haveri cég.
2021. máj. 14. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Lölő volt túl smucig, milliárdokat kapott és gondolom legalja gyorstalpalósokkal akarta fejleszteni.

Vagy épp a Fudan egyetem hallgatóival :D

2021. máj. 14. 20:11
 9/9 anonim ***** válasza:

Kedves kolléga!