Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Más nem tart attól, hogy a...

Más nem tart attól, hogy a kieső jegy- és bérlet bevétel miatt járatritkítások lesznek?

Figyelt kérdés

Jól hangzik ez, hogy egy 10 ezer ft-os bérlettel be lehet utazni majd a megyét, egy 19 ezres bérlettel meg az országot... e miatt biztosan lesznek olyanok is, akik leteszik majd az autót, de ha nem km alapú jegyek meg bérletek lesznek, akkor értelemszerűen kevesebb bevétel is lesz, így könnyen lehet, hogy ritkítani kell majd a járatokat... és itt súlyos kilóméterekről beszélünk, itt nincs az, hogy ,,jajj, nem megy a busz, akkor majd egyik településről átbiciklizem a másikba"...


Más tart ilyesmitől?



2023. febr. 19. 11:08
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
71%
Nem.
2023. febr. 19. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
30%

Nem. Majd két hét múlva felemeli a Fidesz a háromszorosára, és sorosozik, brüsszelezik egyet.


Mondjuk, ezt nagyon nem így kellene, mert megnövekszik az utasforgalom, és a meglévő buszok vonatok is kevesek lesznek. Tehát lehet, hogy több lesz, az utas és talán a bevétel is, de nem lesz elég vonat és busz, ami az utasokat kiszolgálná.


Amúgy meg az a trükk, hogy a helyi utasforgalomra ez nem vonatkozik, pedig nyilván az lenne a lényeg.

2023. febr. 19. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
37%
Nem, legfeljebb majd új 500 busz helyett 490 lesz
2023. febr. 19. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
18%
Ti szavaztátok meg, viseljétek a következményt. Aki nem rá szavazott annak is kuss a neve
2023. febr. 19. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
78%
Kevés esélyét látom, hogy valaki az autó kényelmét, hogy bármikor eljuthat bárhová elcserélje tömegközlekedésre. Illetve már eddig is létezett éves formában a MÁV-nál összvonalas éves START kártya, aminek az ára kb 250 ezer forint volt. Ez ugyanaz, mint a BKK-nál is van éves összvonalas bérlet (a HÉV-en és a városhatárt átlépő buszokon kiegészítő jegy nélkül lehet utazni) 220 ezer forintért, mégsem hiszem, hogy túl népszerű lenne.
2023. febr. 19. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
5, hidd el, lesz azért aki leteszi majd e miatt az autót... eddig sokan azért jártak autóval, sokáig szinte egy árban volt a tömegközlekedéssel, most már valamennyivel drágább az autó a magas benzinárak miatt, de ha ez az új fajta bérlet lesz, akkor sokan fogják azt mondani, hogy a fenéket költ vagyonokat a benzinre és inkább megyei bérletet vesz.
2023. febr. 19. 11:26
 7/21 anonim ***** válasza:
94%

Az ördög a részletekben rejlik, még nem tudunk mindent, de pl kiderült, hogy helyjegy köteles járatokra nem vonatkozik. Magyarán a vasúti járatok legalább felére nem. Ki akar a 21.században másfél, kétszer akkora menetidejű vonatokkal utazni? Ráadásul így csak a járatok harmada jöhet szóba, mint az országos bérlettel igénybevehető járat. Ami nagyon ritka menetrendet jelent, ha spórolni akarsz, és csak azokkal utazol.

Az alapötlet jó, a megvalósítás viszont már most látszik, hogy messze nem lesz olyan jó, mint elsőre tűnik, és mint amilyen lehetne.

2023. febr. 19. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 A kérdező kommentje:

7, ebben van vmi.

Pl. ott a tram train ami Szegeden helyi- és helyközi járat is, nem tudom arra hogyan lesz érvényes...

2023. febr. 19. 11:30
 9/21 anonim ***** válasza:
100%
Baranya megyében lakok, kezdjük ott, hogy erre felénk vonat se jár, a távolsági buszközlekedés sem a legjobb, szóval ha nem szeretnéd a fél napodat elcseszni buszozással, akkor autózol.
2023. febr. 19. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
100%
A kérdés az hogy a jelenlegi utasok közül mennyien akarnak áttérni az új bérletre, hiszen a valódi bevétel kiesést ez okozhatja
2023. febr. 19. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!