Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért nem fésüli át valaki a...

Miért nem fésüli át valaki a BKV-t?

Figyelt kérdés
Hozzá értő embert kellene oda ültetni, szerintem nyereségesé lehetne tenni csak egyszerűbb felvenni a nagy fizetéseket utána meg sírni hogy segítsen valaki, de senki sem törődik vele hogy mit honnan és mennyiért vesznek stb

2012. jan. 30. 21:49
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%
Mert egy hozzáértő rögtön kiszúrná a simlisségeket.
2012. jan. 30. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
17%
Így is megy a hiszti, hogy drága a jegy, szarok és piszkosak a járművek, nem még ha nyereségessé teszik!
2012. jan. 30. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
100%
Nem érdekük. Holló a hollónak... Így megmarad a fejőstehén.
2012. jan. 30. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
46%
A BKV amióta megalakult, veszteséges... de ezt "halandó" ember nem fogja megérteni
2012. jan. 30. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%
A világ minden nagyvárosában veszteséges dolog a tömegközlekedés, ezért kapnak állami támogatást mindenhol az üzemeltető cégek. Csak máshol talán jobban kivan találva minden, van pénze az államnak és talán nem is lopnak ennyit.
2012. jan. 30. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
57%

"Csak máshol talán jobban kivan találva minden, van pénze az államnak és talán nem is lopnak ennyit."


Te hol voltál amikor közgazdaságtanból a rendszerváltást tanultátok?

2012. jan. 30. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:
1 busz x km-en y üzemanyagot elhasznál + a vezető bére, szinte biztos hogy állandó az utaslétszáma szinte 100%-os pontossággal meg lehet mondani mennyit "termel ki" egy busz hozzá kell igazítani a költségeket és akár nyereséges is lehet. Drága az alkatrész beszállító ki kell b@ni a pcsába hatékony szervizeket stb
2012. jan. 30. 22:06
 8/15 anonim ***** válasza:

"1 busz x km-en y üzemanyagot elhasznál + a vezető bére, szinte biztos hogy állandó az utaslétszáma szinte 100%-os pontossággal meg lehet mondani mennyit "termel ki" egy busz hozzá kell igazítani a költségeket és akár nyereséges is lehet."

Lehet, hogy a piros hetes állandóan tömve van, de a Rákosszentborzasztó expressz félúttól tök üres. Persze tudod ki lenne megint a legjobban felháborodva, ha megemelnék a jegyárakat, és járatokat szüntetnének meg, mindezt a nyereségesség jegyében. Hiszen akkor már járhatna az ember robogóval, vagy akár egy V8-assal is.


"Drága az alkatrész beszállító ki kell b@ni a pcsába hatékony szervizeket stb"


Olyan szinten drága a szerviz, hogy a buszsofőrök az alapbéren belül csinálgatják azokat a tragacs 30 éves Ikrauszokat. Egyszerűek, mint egy fakocka, amíg nincs főtengelytörés olyan megszerelni, mint egy simson, ha ért hozzá az ember.

2012. jan. 30. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
83%

"tragacs 30 éves Ikrauszokat."


Nem neveznék tragacsnak egy olyan buszt, ami több millió kilóméteren túlvan és még mindig rója az utakat...


Amúgy üzemanyag/áram költség, sofőrök bére, ellenőrök bére, egyéb dolgozók bére, karbantartás, bliccelők, rongálás, 4-es metró, járműpark cseréje/ bővítése, Nokiás dobozok, stb. Nem hinném, hogy te ezt valaha is nyereségessé tudnád tenni...

2012. jan. 30. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

"Nem neveznék tragacsnak egy olyan buszt, ami több millió kilóméteren túlvan és még mindig rója az utakat... "


Attól, hogy eddig ennyit tudott, nem biztos, hogy még egyszer ennyit bele kéne rakni. Nyugaton az ilyen korú buszok már múzeumban lennének.

2012. jan. 30. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!