Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az Uber környezet védő és...

Az Uber környezet védő és forgalomban pozitív szerepéről miért ilyen keveset beszélnek?

Figyelt kérdés
Én nem haszon szerzésből használtam a programot, ott találtam 3 olyan társat, akivel reggelente együtt tudok menni dolgozni. Gondoljatok bele milyen pozitív hatásai vannak ennek, ha minden autóban 3-4 ember ülne munkába menet és csak a benzin költségbe szállnának be, akkor miközben jóval olcsóbb munkába jutás, közben picit kisebb lenne a forgalom, meg a bkv is picit teher mentesítve lenne. Durva látni, amikor állok a dugóban, az autók felében egyedül a sofőr ül, mellette a busz annyira tömve van, hogy látszik hogy az emberek alig férnek el! Közel 2-3x ennyi embert elbírnának az autó utak, ha az emberek szervezetten járnának munkába, és ez nem is lehetetlen a 21.században. Ez nem elhanyagolható dolog, főleg manapság, amikor ilyen fontos téma a környezet szennyezés! Egyedül a taxisoknak hátrány, de sajnos muszáj fejlődünk, közös érdekünk hatékonyabban utazni! Újra kell gondolni ezeket jogilag is, mert tényleg hatékonyabb lehet tőle a közlekedés! Ez olyan, mint amikor a munkásoknak fájt, hogy elveszítette a munkahelyét az automatizálás miatt, de ettől még nem álltunk a fejlődés útjába, mert az automata gyártósor is közös érdek volt. Japánban pl van olyan város, ahol kötelező központi rendszerrel kommunikáló GPS-t használni, ami összeszervezi, aki merre utazzon, meg lehetővé teszi hogy egy irányba utazók egymásra találjanak, mert olyan dugók voltak már, ami ellehetetlenítette a közlekedést. Szerintem nemmsazbad a hatékonyság és a fejlődés útjába állni
2016. jan. 20. 01:57
 1/6 A kérdező kommentje:
A taxisok viszont alkalmazkodhatnának ahelyett hogy hátráltatnák a fejlődést. A szülővárosomban pl már a válság kezdetekor nagyon kevesen taxiztak, mert nem volt elég pénzük az embereknek. Ott pl úgy oldották meg a nagyobb taxi társaságok, hogy busz kiegészítő taxi káratokat indítottak, ehhez a polgármester is hozzájárult, mert alapból túl nagy teher volt a helyi kölekedésen. Úgy működött, hogy ment a taxi a busz vonalán, minden megállóban megállt egy kisbusz, 100 forintért lehetett felszállni. Minden kisbusz tömve volt 6-8 emberrel, folyton cserélődtek az emberek, 1500ft körüli értéket simán összeszedtek kilómóterenként
2016. jan. 20. 02:09
 2/6 A kérdező kommentje:
Bpn egyáltalán van olyan ember aki taxival utazik? Én egyszer mentem taxival haza egy céges vacsoráról 6ezer ft volt.. csak azért nem busszal mentem, mert a cég fizette nekem! Cégesen viszont soha nem fognak uberrel utazni, mert nem kapsz számlát.. amúgy mégis kiöutazik 4-6ezer forintokért? Egy oda vissza taxi útból simán veszel egy bkv bérletet! 4 oda vissza útból simán bérelsz egy autót..
2016. jan. 20. 02:22
 3/6 anonim ***** válasza:
75%

Igazából teljesen mindegy, hogy Uberrel, vagy taxival csinálod a fent említett dolgokat, mert az Uber egyetlen kézzel fogható előnye az anyagi oldal, mégpedig, hogy a Uberesek sem EKHÓ-t sem ÁFA-t és jó eséllyel SZJA-t sem fizetnek a bevételeik után, míg a taxisok ezeket kénytelenek.


Ezeket nem lehet számon kérni Uberesenként, mert az appot üzemeltető cég ebben valamilyen oknál fogva (hogy neki akkor a jutalékok után adóznia kellene) nem megy bele.


Ha nekem nem hiszel, akkor nyugodtan számolgasd végig. Egy tisztességes Uberes egyszerűen nem csinálná, mert nem érné meg.


Különben nem tudom miről beszélsz a szervezettséggel kapcsolatban. A budapesti közlekedés legjava a metrókon és a villamosokon történik, köze nincs az úttesthez.

2016. jan. 20. 06:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
0%

"Az Uber környezet védő és forgalomban pozitív szerepéről miért ilyen keveset beszélnek?"


Ki beszéljen róla?

Van az Uber - ezek szerint ő keveset beszél róla. Mondjuk én tényleg nem hallom őket, de nem is keresem.


Van a nem-Uber része a világnak - ki lenne érdekelt, hogy az Uber előnyeiről beszéljen?

- állam nem, mert Uber nem adózik

- taxisok nem, tudjuk miért

- utasok beszélhetnének - miért nem teszik?

- akik nem érintettek, miért beszélnének róla?

- a zöldek beszélhetnének, de mással vannak elfoglalva.

2016. jan. 20. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
0%
Az uber jó nagy tolvaj. 20%??? Nem sok az egy kicsit?
2016. jan. 20. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
"Igazából teljesen mindegy, hogy Uberrel, vagy taxival csinálod a fent említett dolgokat, mert az Uber egyetlen kézzel fogható előnye az anyagi oldal, mégpedig, hogy a Uberesek sem EKHÓ-t sem ÁFA-t és jó eséllyel SZJA-t sem fizetnek a bevételeik után, míg a taxisok ezeket kénytelenek. " Ahogy a taxisok sem.
2016. jan. 20. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!