Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A bicikre miért nem vetnek ki...

A bicikre miért nem vetnek ki adót, illetve miért nem szigorítanak velük kapcsolatban?

Figyelt kérdés

az autósok, motorosok fizetik a cechet, ezernyi különadó formájában. A szájtépő bringások mikor jutnak el odáig, hogy az egyre több, és több követelés mellett, felajánlják hogy beszállnak a költségekbe?


Ideje lenne, megadóztatni őket.

A sok bicikliút nem ingyen van ám.


Felőlem, lehetnek bringásvárosok Magyarországon.No, de akkor irány a műszaki vizsgabázis, kétévente, de inkább évente, huszonnégyezer. Rendszám, matricák, kötelező biztosítás, tizenöt. Bringaadó, évi tíz. Fizetős parkolás, útdíj, esetleg dugódíj. Soroljam? Na ugye.



Távolsági és városi közlekedésnél is kibírhatatlanok.

Vaksötétben, a főúton, ahol minimum 90 km/val mennek az autók, kamionok, ott tekernek egy pislákoló mütyürrel.

A múltkor még kacsázott is, ha idősebb vagyok , rossz a lélekjelentétem, akkor elütöm.

És engem húzkodnának meg miatta, pedig főúton tilos biciklizni.Ez az ember már hónapok óta a főúton teker és rendőr még nem fogta meg.

Pedig, azért járnak erre zsaruk.

Ha rajtam múlna, semmilyen úton nem közlekedhetnének lakott területen kívül.


Városban sem tudnak rendesen közlekedni, átmennek a zebrán, amikor az autóknak zöld, a gyalogosnak/nekik piros.



2016. márc. 9. 12:28
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
100%

"főúton tilos biciklizni"


Ha rendet akarunk tenni, kezdjük azzal, hogy a KRESZ-t nem ismerő, de agresszíven hőbörgő autósoktól elvesszük a jogosítványukat és az autójukat is. Kezdjük mondjuk veled. Főúton ugyanis nem tilos biciklizni.

2016. márc. 9. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
100%

Egyedül vagy ilyen hülye, vagy valaki fogja a kezedet?


"A sok bicikliút nem ingyen van ám."


Milyen sok? Szegények azért mennek ott, ahol, mert nincs bicikliút. De neked nem magyarázok semmit, hülyékkel nem tárgyalok.

2016. márc. 9. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:

2#

Akkor menjenek busszal vagy autóval.

2016. márc. 9. 12:39
 4/19 anonim ***** válasza:
100%
A gyalogosokat, esetleg a kerekesszékeseket nem akarod megadóztatni? A járda sincs ingyen...
2016. márc. 9. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 A kérdező kommentje:

A járda egészen más kategória.


A bicikliút viszont nem.Azt csak a biciklisek használhatják.

Elég agresszívvan reagálnak, hogy rámész gyalog (tapasztalat).

2016. márc. 9. 12:48
 6/19 anonim ***** válasza:
100%

"Akkor menjenek busszal vagy autóval."

Nem elég riasztó a klímaváltozás, a felmelegedés, az a kevés biciklis is közlekedjék fosszilis üzemanyagot használva. Ne légy türelmetlen, idén nyáron már közel lesz a hőmérséklet az 50 fokhoz.

2016. márc. 9. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
69%
Adót nem, de jó lenne, ha valami konyítanának a KRESZ-hez. Talán, alapvető dolgokat be is tartanának belőle.
2016. márc. 9. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 tetro ***** válasza:
100%

Tudod kérdező, ha nem csak a butaság és az értetlenségből fakadó düh vezérelni a gondolataidat, akkor talán képes lennél makró szinten is gondolkodni, akár mikró aggyal is.

Ki kell, hogy ábrándítsalak, de az utakat nem csak az autósok fizetik. Egyetlen egy társadalomban sem működik így a gazdasági rendszer... Tudod a biciklis is adózik, és abból is építenek utat. Sőt lehet többet adózik. Sőt lehet valaki biciklis-autós-vasutas egy személyben. Szólj ha nagyon összezavartalak jó? Mert most jön az igazán nagy csavar.

Az adóknak nem csak a bevétel az egyetlen szerepe az állam (társadalom) szempontjából, hanem a fenntartható társadalom megteremtése. Az adó pedig egy jó eszköz valamilyen irányba terelni az embereket. Tudod pl ha sok kis magyar porontyot akarsz, akkor csökkented a családok adóterhét. És tudom nehéz lesz hallanod, de a városoknak az autók rosszak. Konkrétan élhetetlenné teszik a város bizonyos részeit. Nézd meg a közterület mekkora részét foglalják el parkoló autók, hogy néznek ki a száz éves házak a lerakódott szennyeződésektől... És ezt be is lélegzed. Te az autós is. Szóval a hosszútávú cél nem lehet más, mint csökkenteni az autók számát. Ezt lehet adókkal, vagy úgy hogy más alternatívákat támogat az állam. Pl a biciklizést.

Tudom sokat írtam, de azért próbáld megemészteni.

2016. márc. 9. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 tetro ***** válasza:
100%

"Vaksötétben, a főúton, ahol minimum 90 km/val mennek az autók, kamionok, ott tekernek egy pislákoló mütyürrel. "


Minimum 90-nel mégy főúton? Szerintem neked nem kellene autót vezetni amúgy :)

Egyébként láttál az elmúlt öt évben közelről biciklis lámpákat? A pislákoló kütyü miatt kérdezem...

2016. márc. 9. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
100%

"A járda egészen más kategória."

Miért lenne más? Ugyanúgy mész rajta, nem?


"A bicikliút viszont nem.Azt csak a biciklisek használhatják."

Miért a járdát 99%-ban nem gyalogosok használják? A maradék 1% felét meg a paraszt motoros futárok teszik ki.


"Elég agresszívvan reagálnak, hogy rámész gyalog (tapasztalat)."

Gondolom te sem csíped ha a gyalogos az út közepén mászkál és eszébe nem jut arrébb menni.


"A sok bicikliút nem ingyen van ám."

Azért valljuk be, nagyságrendekkel több út van az autósoknak mint bicikli út a bicikliseknek.


"irány a műszaki vizsgabázis, kétévente, de inkább évente, huszonnégyezer"

Azért valljuk be, a biciklinek leereszt a kereke az nem ugyanaz a kategória mint egy durr defekt autópályán 120-al. Másrészt a biciklist is bírságolják elég keményen ha nincs lámpa, fényvisszaverő, egyebek.


"Rendszám, matricák, kötelező biztosítás, tizenöt."

Nem azért mondom, de a biztosítás a lehúzás mellett az autóst is védi. Azért nem mindegy hogy egy biciklivel felborulsz, akkor lekopik a festék, meg lesz egy 8-as a kerékben, amit pár ezerért kihúz a szerelő, míg ha egy drágább tragacson meghúzzák a fényezést, akkor már van 100+ ezres károd.


" Fizetős parkolás, útdíj, esetleg dugódíj."

A fizetős parkolás célja pont az autók visszaszorítása lenne, tény hogy jelen formájában a célja a lehúzás, de ez már csak a dögöljön meg a szomszéd tehene is hozzáállás. A dugódíj szintén azt akarja elérni hogy ne ülj autóba. Útdíjat sem kell fizetned, az 90%-ban csak az autópályákra vonatkozik, azt meg simán elkerülöd ha akarod. Másrészt azért bicikliseknek nem hogy autópálya nincs, de még 2 város között is csak életveszélyesen, főúton tud átbringázni.


"Vaksötétben, a főúton, ahol minimum 90 km/val mennek az autók, kamionok, ott tekernek egy pislákoló mütyürrel."

Most mondj jobb opciót, hogy hol bringázzon, főúton nem hobbiból tekernek hanem mert rákényszerülnek. Abban igazad van, hogy marha sokan felelőtlenül teszik, se láthatósági, se lámpa, csak gurul a vaksötétben, de ez megint olyan hogy valami sötét alkoholista miatt nem kell lehurrogni az átlag bringást.


"Ez az ember már hónapok óta a főúton teker és rendőr még nem fogta meg."

Felhívod a rendőrséget, és belejelented.

2016. márc. 9. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!