Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Amennyiben egy cég nem garantá...

Amennyiben egy cég nem garantálja az általam fizetett összegért azt a szolgáltatást, amit ígérnek, a Fogyasztóvédelemhez lehet ez ügyben fordulni?

Figyelt kérdés

Sajnos a cég semmilyen formában nem elérhető (ügyfélszolgálat telefonon vagy e-mailben), személyesen sem tudnak intézni a problémámmal semmit, viszont sajnos nincs kiépítve más lehetőség, így kénytelen vagyok őket választani.


Nos, fél év után ezt meguntam, így szeretnék tovább is menni, mert elég lehetőséget adtam szerintem, hogy változtassanak ezen a hozzáállásukon.


Amennyiben bejelentem a Fogyasztóvédelemnél a céget, valóban kivizsgálás elé kerül az ügy beláthatóbb időn belül?



2020. aug. 9. 19:22
 1/4 MancsWolf ***** válasza:

Mivel nem tudjuk mire és kinél fizettél elő és mit nyújt, e ért egyetlen válasz van. Hogy nem tudjuk.

Ha leírod kicsit részletesebben akkor segíteni is tudunk talán.

2020. aug. 9. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Elnézést!


A UPC szolgáltatással kapcsolatban vannak problémáim. Sajnos nincs más lehetőség, konzultáltam már a Digivel is, akik nem hajlandóak a szolgáltatásukat kiépíteni, viszont amire előfizetek a UPC-nél, nem fedi a valóságot.

Azt már elengedtem, hogy nincs és nem is akarok vezetékes telefont venni, mégis elő kell rá fizetnem, mert olyan csomag nincs, ahol ne szerepelne.

De az internetszolgáltatás katasztrófa sajnos. Folyamatosan akadozik, sokszor elmegy, közel sincs akkora letöltési/feltöltési sebesség, mint amire elő vagyok fizetve, ennek ellenére az összeg változatlan.

Megannyi bejelentést tettem e-mailben a honlapon keresztül, ám később csak egy robothang hívott fel megérdeklődni, hogy a semmitől esetleg megoldódott-e a problémám. Mikor a gombnyomások segítségével jeleztem, hogy sajnos nem, közölte, hogy rendben, majd egy kolléga X munkanapon belül ez ügyben meg fog keresni.

Ez sosem valósult meg, mindig ugyanez a gépi hang, ugyanezzel a szöveggel hívott fel.

Végül az 5. vagy 6. után elérkeztünk oda, hogy elküldtek egy e-mailt, amiben az szerepelt csak, hogy a csatornát hogyan tudom megváltoztatni, hátha az a baj.


A problémám ez nem oldotta meg, telefonon szintén nem elérhetőek és sajnos személyes felkeresés után is ugyanazokat a válaszokat és lehetőségeket kaptam, amiket korábban is, otthon.


Persze felhívni viszont tudnak, hogy szeretném-e meghosszabbítani újabb egy évre az előfizetésemet..



Nos, én úgy érzem elég lehetőséget adtam, a jelenlegi itthoni munkavégzésemhez sem szerencsés, hogy az internetkapcsolat hol van hol nincs. Ezért úgy döntöttem, más utat keresek és bejelentést teszek ez ügyben, hiszen kétlem, hogy egyedi eset lennék.

2020. aug. 10. 11:43
 3/4 MancsWolf ***** válasza:

Ó drága voda.

Gyere át ide: [link]


Nagyon sok tanácsot és tippet fogsz kapni.

2020. aug. 10. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Megnézem, köszönöm!
2020. aug. 11. 20:22

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!