Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Webshopból (kazánpro) vásárolt...

Webshopból (kazánpro) vásároltam egy új bojlert. Futár kihozta bevan horpadva ahogy kinyitottam. Kazánprot hívtam csak próbálnák hárítani a felelősséget másra. Mi tudok ez esetben tenni? Fogyasztóvédelem? Vásárlástól elállás?

Figyelt kérdés
2023. jún. 5. 06:18
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
39%
Nekem is be van horpadva a 31 éves bojlerem, 8-10 évente kap egy új fűtőszálat és gond nélkül működik.
2023. jún. 5. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Elhiszem, én első osztályú bojlert vettem nem selejtet. 120.000ft-ért.
2023. jún. 5. 06:31
 3/14 anonim ***** válasza:
91%
Talán leírhattad volna a teljes történetet. Pl hogy kire akarják hárítani a felelősséget és miért.
2023. jún. 5. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
24%
Bojler eladó
2023. jún. 5. 07:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
34%
a futártól eleve úgy kell átvenni, hogy meg kell nézni a külsejét, sérült-e a termék. Ez nem több kettő percnél. Ha a futár méltatlankodik, akkor vigye ahová akarja. Ha a futár egyedül szállít, akkor bizony fennáll a veszélye a sérülésnek...
2023. jún. 5. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
30%
3 napig kötelesek visszavenni a terméket.
2023. jún. 5. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
69%
6 éve vetem egy kazánt és amikor kihozta a futár átvettem, bevolt csomagolva semmit nemláttam a csomagoláson, elment a futár kicsomagoltam a kazánt és a burkolata ennek is horpadt volt, úgylátszik ezeket a horpadt kazánokat az interneten sózzák rá az emberekre. Reklamáltam a kereskedőnél készségesen megígérte hogy szól a gyártónak hogy garanciába cserélje ki, meg is ígérte a gyártó hogy kicseréli, de sokszori telefonálás után sem történt meg a csere. elegem lett a telefonálgatásból és felhagytam a reklamációval, úgy tünik hogy erre játszanak a gyártók és a kereskedők, így eltudják adni a hibás termékeiket is amiket egyébként nem vennének meg az emberek. Elég szemét eljárás mert én is tisztességesen kifizettem egy elsőosztályú kazán árát és mégis egy hibás terméket kaptam. Ez Magyarország itt mindenki megakar gazdagodni és lesz@rja hogy másnak eközben károkat okoz. Nincs már itt becsület az adott szó az semmi, de még az írás sem jelent semmit, hazudozik mindenki, ezt tapasztalhatjuk a jelenlegi kormány ígéreteinél is.
2023. jún. 5. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
23%
Átvetted, aláírtad... innentől akár te is behorpaszthattad, az életben nem bizonyítod be az ellenkezőjét
2023. jún. 5. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Pont ez a lényeg, hogy aláírtál bármit is?
2023. jún. 5. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
6) de nem a sérült terméket.
2023. jún. 5. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!