Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Hogyan érdemes felvennie a...

Hogyan érdemes felvennie a küzdelmet egy egyszerű személynek egy nagyvállalat ellen?

Figyelt kérdés

Van egy nagyvállalat, ez biztosít bizonyos szolgáltatást, pénz fejében. Szerződés köttetik erről a szolgáltatásról. A személy, aki ezt igénybe vette, azt állítja, nem kapta meg vagy nem úgy kapta meg a pénzéért a szolgáltatást, mint ahogy az a szerződésben foglalva van, sőt őt kár érte ezen felül ebből kifolyólag.

Bármennyire nem úgy tűnik, ez egy konkrét eset...

Nem logikai útvonal érdekelne, hanem egy konkrét, ami a legnagyobb eséllyel vezet megoldáshoz. Tehát egyből pereljen a személy, vagy előtte próbáljon tárgyalni, ha igen, azt hogyan? Mikor kezdjen durva lenni? Mi a járható út? Ha pl. tudom, hogy ilyen eset sok más ügyféllel is potenciálisan előfordulhat, miben módosít a dolgokon? Ha pl. a potenciális ügyfeleiket még azelőtt tájékoztatom az én esetemről, mielőtt ők is igénybe veszik a szolgáltatást, megszegek valamilyen törvényt, pl. ez lejáratásnak minősül, ha elmondom, hogy én hogy jártam? Per esetén el fogja söpörni a nagyvállalat ügyvédhengere az egyszerű személyt?

A lényeg: Mit, milyen sorrendben, hogyan, mikor érdemes tenni?



2012. júl. 10. 12:57
 1/4 anonim ***** válasza:
Kezd a fogyasztóvédelemnél. Ott minden kérdésedre választ adnak, valószínűleg nem is kell "továbbmenned".
2012. júl. 10. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszi, ez egy lépésnek jó, de továbbra is várom az egyéb megoldásokat, lépések sorrendjét.
2012. júl. 10. 14:24
 3/4 anonim ***** válasza:

minden komolyabb cégnél van panaszkezeléssel foglalkozó osztály/kolléga...


általában az ügyfélszolgálaton keresztül lehet elérni. első lépésben ott érdemes jelezni a problémádat.

2012. júl. 10. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Ez már megtörtént, de abban az esetben és korábban is mindig kitérően reagáltak az ügyre. Szeretnének erről tudomást sem venni, eleve tudomást sem vesznek az érveimről. Nem sokára lesz egy újabb megbeszélésszerűség és nem tudom, hogy mi a jobb ha egyből odab*szok az asztalra vagy legyek velük kedves, mert nekem úgy tűnik, hogy ezek kivárásra játszanak, és ha úgy látják, hogy nem nagyon fog ugrálni az ügyfél, akkor valahogy kibekkelik, ha meg durván viselkedik, akkor megmakacsolják magukat és akkor a valószínűleg igen jól képzett ügyvédeiket készítik elő. Annak ellenér, hogy észérvekkel tudom bizonyítani az igazam, egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy ez egy per esetében is érvényre jutna, mert elég rossz véleményem van a hasonló esetekről, meg hát ez Magyarország, itt számít a neve a pereskedő feleknek.
2012. júl. 10. 17:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!