Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Kereskedelemben dolgozóként...

Kereskedelemben dolgozóként le kell nyelnem az életveszélyes fenyegetést és rágalmazást? Tényleg mindig a vásárlónak van igaza?

Figyelt kérdés
Ügyfél rajtam kívül álló okok miatt kikelt magából és életveszélyesen megfenyegetett, rágalmazott telefonon keresztül, mely mindent rögzített. Feljelentést nem kívánok tenni, csak érdekel a véleményetek hogy kereskedelmi alkalmazottként mit nyelnétek le. Egyébként a beszélgetést megszakítottam, mert már nagyon eldurvult a "kedves" ügyfél. Kicsit tartok tőle, hogy mégis engem vesz majd elő a vezetőség nem megfelelő ügyfél kezelés miatt.
2012. okt. 5. 18:49
 1/7 anonim ***** válasza:

Én vendéglátásban dolgozom,így tudom miről beszélsz!

Velem is előfordúlt már,hogy provokált egy vendég,vagy nem ép a megfelelő stílusban emlegette édesanyámat.

Szóltam a főnökömnek,hogy állítsa le vagy az említett vendég többet ide be nem teszi a lábát.

Persze,hogy nem szólt,mert mondván "a vendégnek mindig igaza van".Hát nem lett.

Fogtam és ráborítottam az asztalt.

Ha édesanyámat nem emlegeti,meguszhatta volna,mert még ha engem sérteget az nagy nehezen lenyelem,de ez már sok volt.

A kedves vendég kérte természetesen a panasz könyvet,mire mondtam neki,hogy adok egy olyan tollat ami soha nem fogy ki ,és felőlem zárásig írkálhat.

A főnököm nem szólt semmit,tudta,hogy igazam van,sőt miután elolvasta a vendég irományát,megkérte,hogy távozzon.

Másnap a fickó visszajött bocsánatot kérni.

Bár engem ilyen modón nem fenyegetett de szerintem ne hagyd magad.

Semmit nem kell lenyelni,és eltürni.Én a helyedben feljelenteném.

2012. okt. 5. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
0%
Igen le. A vevőnek mindig ki kell nyalni a farát. Ezért fizetnek.
2012. okt. 5. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Az ilyeneknek mint te vagy,érdemesebb lenne inkább szétrugni.
2012. okt. 5. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
mi váltotta ki a vitát?
2012. okt. 6. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Az mindegy, még akkor is ha a vevőnek lenne igaza. Szerintem semmilyen fenyegetés vagy rágalmazás nem megengedett.
2012. okt. 6. 11:16
 6/7 anonim ***** válasza:

azért nem mindegy...


elképzelek egy szitut, amikor az eladó képviseli a céget, és a cég rajta keresztül zárkózik el egy JOGOS igénytől.

Van, amikor a vevőnek sem kell mindent lenyelnie. Csúnya megoldás, hogy a cég arra játszik, hogy úgysem megy bíróságra, mert több év, és nem éri meg az idegeskedést.

Ő meg valahol kitülti a dühét.

nagyon felemás világban élünk!

Az eladónak meg nagyon rossz, mert úgy érzi, hogy ő nem tehet semmiről. Miközben az arcát, nevét adja a dég jogtalan eljárásához.

Ez az én teóriám volt egy elképzelt esetről.


Ezért kérdeztem, hogy ITT mi történt...

2012. okt. 6. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
A szituáció teljesen mindegy. Szerintem semmilyen fenyítés és rágalmazás nem fér bele egyik fél részéről sem. Egyébként annyit, hogy az ügyfélnek csak részben volt igaza és ahogy írod, pont a cég érdekei és az ügyfél között voltam. De akkor sem fér bele, semmilyen formában! Ez megengedhetetlen, mert a következő lépés akkor az, hogy a boltost leszúrják?!
2012. okt. 6. 16:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!