Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Tb fizetésének a kikerülése?...

Tb fizetésének a kikerülése? Lehetséges volna így?

Figyelt kérdés
A Tb-met nekem kellene fizetnem, mert befejeztem a tanulmányaimat és pályakezdő vagyok. Az önkormányzat sem fizeti, mert az egész háztartást nézik, és úgy nem lennék jogosult. A kérdés az, hogy ha apám örökölt egy házat, és oda átíratnám a lakcímemet, és úgy igényelném a tb támogatást, akkor megkapnám? Természetesen csak a kártya szerint laknék ott, amúgy nem. Néznék azt, hogy kié a ház, vagy hogy miből tartom fent? És állandó lakcímemet kellene átíratnom vagy elég ideiglenes is? Illetve a szemétdíjat automatikusan kiküldenék, hogy fizetnem kell azt is? Mert ha igen, akkor egyből nem érné meg.

#TB #társadalombiztosítás #szemét díj #hulladék díj
2013. jan. 16. 21:10
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Ez a szemétdíj nem tudom hogy van mert ahol laknak ott szemét is van tehát el is kell szállíttatni.

Amúgy jó ötlet a másik lakcím.

2013. jan. 16. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Tök mindegy, hogy hova jelentkezel be, ha 1 éve van folyamatosan bejelentett lakcímed (akárhol az országon belül), akkor már kell fizetned.
2013. jan. 16. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim válasza:
Utolsó nem igaz. Mert ha hátrányos helyzetű vagy fizeti az önkormányzat, viszont ha te bejelentés magad abba a lakásba kell fizetned víz alapdijat gaz alapdijat szemet szállítási költségeket esetleg közös költséget stb :(
2013. jan. 17. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Miért nem vagy rá jogosult? Ezt az önkormányzaton mondták neked? Ha nem, akkor mindenképp menj be!
2013. jan. 17. 04:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Víz alapdíjat nem kötelező fizetni, azt ki lehet köttetni. Nálam is ki van. A víz nem adó, hanem szolgáltatás, azt még nem kényszerítik rád törvénnyel, ahogyan az áramot sem, még szabadon eldöntheted igénybe veszed -e vagy nem.