Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Van értelme panaszkönyvbe írni?

Van értelme panaszkönyvbe írni?

Figyelt kérdés
Ha mondjuk írok a panaszkönyvbe vagy vásárlók könyvébe (persze jogosan), annak lesz valami következménye változtat valamit a dolgokon? Vagy a kutya nem foglalkozik vele és teljesen felesleges? Megnézi azt valaki egyáltalán? Vagy inkább a fogyasztóvédelemhez kell fordulni?

2014. máj. 30. 20:31
 1/9 anonim ***** válasza:

Igen, ugyanis kötelező rá reagálniuk, és a fejleményekről téged is tájékoztatni.

Ha ezt nem teszik meg mehet a feljelentés a fogyasztóvédelemnek.

2014. máj. 30. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 disconation28 válasza:
10%
a kutya sem nézi meg,vagy van nekik kettö,egyikbe irnak a másikat mutogatják
2014. máj. 30. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Anyukam eddig ketszer irt panaszkonyvbe, mind a ketszer irasban kapott valaszt.
2014. máj. 30. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Mondjuk konkrétan a T-mobil al van problémám ott csak nem csalnak a panasz-könyvel legalábbis remélem.
2014. máj. 30. 21:18
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

Igen! Telefonon is tehetsz panaszt, de írásban hatásosabb.

Félnek tőle, főleg ha a panaszod valóban jogos. Érdemes telefonon is érdeklődni, többször is, ha nem történik változás, akkor írásban rögzíteni a panaszt és a rögzített telefonos megkeresésekre hivatkozni.

Sok sikert!

2014. máj. 30. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Rendben nagyon szépen köszönöm a válaszokat.
2014. máj. 30. 22:10
 7/9 anonim ***** válasza:
Igen,add be irasban. Szerintem onnan biztos fogsz valaszt kapni.
2014. máj. 31. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 tomala ***** válasza:
100%

Annak, amit #2 ír, semmi értelme.

Hiába vezetnének két panaszkönyvet, a könyv indigós, és a beíró ügyfél az egyik másolati példányt kitépi, amit ráadásul a cég részéről kötelesek lepecsételni. Ez bizonyítja a tényt, hogy ő beírt. Innentől nem tudom, miért lenne értelme két könyvnek.


Megnézniük, sőt, 30 napon belül írásban reagálniuk pedig muszáj. Aki nem teszi, azt a fogyasztóvédelem helyett sokkal hatásosabb az üzlet helye szerinti polgármesteri hivatal megfelelő szervezeti egységénél feljelenteni. A bírság garantált.


A mulasztásért kiszabott bírságon felül pedig a konkrét jogvita elbírálásáért a helyi Békéltető Testülethez fordulhatunk. (De csak akkor, ha írtunk a panaszkönyvbe, és nem válaszoltak, vagy a válasz számunkra nem elfogadható.)


Fontos, hogy helyesen töltsd ki a könyvet. Legyen dátum, ne felejts a példányodra pecsétet kérni, az összes szükséges adatodat beírni, és aláírni.

2014. máj. 31. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Ahham köszi akkor most már értem hogyan működik.
2014. máj. 31. 21:57

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!