Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mihez kezdjek, ha a vásárolt...

Mihez kezdjek, ha a vásárolt termékemet a szervíz javíthatatlannak minősítette, de a webáruház nem hogy cserélni nem akarja, de még az email-jeimre se válaszol? TÖBBI LENT!

Figyelt kérdés
Egy táblagépet rendeltem karácsonykor az "Extreme"Digital webáruházból 50 000Ft értékben. 2 hónap múlva szervízbe került, ahol alaplap cserén esett át. Rá 3 hétre újra elromlott, és végül a szervíz javíthatatlannak minősítette. Az erről szóló dokumentumot elküldtem az ExtremeDigitalnak, rá 10 percre válaszoltak, hogy a vételárat levásárolhatom, vagy igény esetén visszautalják azt részemre. Az utalás mellett döntöttem, elküldtem nekik az ehhez szükséges adatokat, ahogy kérték. Ennek 2 hete, azóta többször próbáltam érdeklődni, de email-jeimre csak automatikus válaszüzenet érkezik.....egyszerűen nem válaszolnak........
2014. jún. 10. 15:11
 1/8 EagleHUN ***** válasza:
100%

Várj még egy kicsit aztán az összes rendelkezésedre álló adattal és dokumentummal keresd meg a fogyasztóvédelmi felügyeletet!

Előtte még azért írd meg a boltnak hogy ha nem válaszolnak vagy nincs ott a pénzed x napon belül akkor ezt teszed. Hátha kellően összecsinálják magukat és utalnak.

2014. jún. 10. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
én telefonon hívnám őket először, vagy címükre elmennék a kinyomtatott papírokkal, ha telefont se veszik fel
2014. jún. 10. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Ez egy elég nagy és régi cég, szerintem megbízhatóak, biztos vagyok benne, hogy utalni fognak, csak nagyon lassúak. Ne hagyd persze annyiban, hívogasd őket, biztos, hogy van több telefonszámuk is. Nekem egyszer 3 hónapig javították egy ebook olvasómat, de aztán csak kész lett.
2014. jún. 10. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm Szépen a válaszokat! Sajnos a telefont nem veszik fel, nagyon sokszor próbáltam......És a legközelebbi boltjuk is elég messze van tõlem.
2014. jún. 10. 15:47
 5/8 A kérdező kommentje:

#3

Azt még megértem, hogy lassúak, de az x-edik levelemre annyit legalább válaszolhatnának, hogy folyamatban van az ügy........

2014. jún. 10. 15:50
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Menj be személyesen az egyik üzletbe, kérdeztem tőlük valamit emailben egyszer, nem válaszoltak egy hétig, meguntam bementem a boltba, egyből mondták mit kell csinálni és elintéztünk mindent. 2 hétre kaptam egy emailt tőlük, amiben válaszoltak a kérdésemre és mondták, hogy menjek be a boltba elintézni a dolgot
2014. jún. 10. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Na végül írtam nekik még egy levelet, hogy ha továbbra sem méltatnak válaszra, akkor kénytelen leszek a FVH-hoz fordulni.......

Rá 2 percre kaptam a választ, hogy holnap utalják a pénzt :D

2014. jún. 10. 16:35
 8/8 EagleHUN ***** válasza:
XD
2014. jún. 18. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!