Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Jogszerű az, hogy kötelező...

Leslie Smith kérdése:

Jogszerű az, hogy kötelező pótórákat vetetnek velem a forgalmi vizsga előtt, mivel nincs meg az 580 km?

Figyelt kérdés

Joghallgató vagyok, és nagyon megfogott ez a kérdés, hogy forgalmi vizsga előtt állok, de kiderült, hogy KÖTELEZŐ pótórákat kell vennem, mivel nincs meg a kilométer.

Ugye az autósiskola azt vállalta, hogy 29 + 1 (vizsga) óra alatt leoktatja a kötelező tananyagot.

Persze nem tudok semmit tenni, mert akkor soha nem lesz jogosítványom, de érdekel a kérdés.

Köszönöm a válaszokat!



2014. nov. 7. 20:25
 1/5 anonim ***** válasza:
Kötelező levezetni az 580 km-t, nincs mit tenni. Én pont ennek a bevezetése előtt csináltam a jogsit, és már akkor mondta az oktatóm hogy senkivel nem fog tudni 30 óra alatt végezni, leszámítva ha csak autópályán mennek...
2014. nov. 7. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Persze tudom, hogy kötelező levezteni, de arról senki nem tájékoztatott, hogy KÖTELEZŐ pótórákat kell vennem, nincs ilyen szakasz a képzési szerződésben sem.
2014. nov. 7. 20:39
 3/5 anonim ***** válasza:

Ha joghallgató vagy akkor nézd meg mit írtál alá!

És ezt nem azért mondom, mert én vagyok a "wasistdas", hanem mert ha erre nem vagy képes akkor sokra nem fogod vinni.

De ha az oktató azt vállalta, h megszerzed az 580 km-t akkor nem jogszerű, ha nem vállalta akkor igen.

Egyébként fölösleges ugatni, mert úgy aládrak, h míg élsz nem lesz jogsid.

Ez sajnos így megy, de majd úgy is rájössz.

2014. nov. 7. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Ezt mikor vezették be? Én két éve csináltam a jogsit, akkor még szó se volt ilyenről.
2014. nov. 7. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Igen,ez teljesen jogszerű,ez rendben van,ha minden alkalomkor teljesen végigvezettétek az időt,és valós km állást írt le az oktató a kartonodba.