Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mit lehet tenni a garanciális...

Mit lehet tenni a garanciális termék 30 napon túl történő szervizelési esetben?

Figyelt kérdés

November közepén adtam le egy készüléket, mely még a garancia 2 évébe bőven beleesik. 1,5 évvel korábban vásárolta, így jótállás, valamint szavatosság már nem vonatkozik rá. A füzetben fel volt tüntetve, hogy 30 napos türelmi idő van a javításra, valamint erről az átvevő szaküzletben ( csak közvetítők ) is tájékoztattak. Lényeg, hogy azóta is ott a készülék, utánaérdeklődve december 2.-a óta a garanciaszervíznél tartózkodik. Milyen szankciókat vonhat maga után, ha a fent említett határidőt nem tudják tartani?


Előre is köszönöm, Üdv!



2015. jan. 2. 15:20
 1/1 MDaniel98 ***** válasza:
Úgy tudom kártérítést kell fizetniük, de ez nem biztos.
2022. júl. 14. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!