Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Teljesen laikus vagyok. Mit...

Teljesen laikus vagyok. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

63 éves korában,meghalt a féltestvérem...sajnos nagyon messze költözött tölem,15éve igy csak telefonon tartottuk a kapcsolatot.

Megkerestek telefonon, a helyiség alpolgármestere,hogy minél előbb menjünk mert lehet ki fogják fosztani a tanyát...nem fogják örizni.....Féltestvéremnek van egy édestestvére is ö is örökös..

Hagyatéki tárgyalás nélkül ez lehetséges???

Testvérem nem volt "modos"de azért voltak értékei...

kérdésem...Hagyatéki tárgyalás elött bemehetünk?Illetve,hogy zajlik ez az egész?

2016. jún. 21. 08:41
 1/6 anonim ***** válasza:
A gyakorlatban ez úgy néz ki hogy az elhagyott házat vaklatig kifosztják. Minél előbb vigyél el mindent ami mozdítható, ha még nem késő. A másik örökössel pedig osztozzatok.
2016. jún. 21. 10:19
 2/6 A kérdező kommentje:

Én is ettöl tartok:::::::::((((((((((

De ha Mi megyünk be és viszünk el valamit akkor az törvényellenes..Nem?

2016. jún. 21. 10:32
 3/6 anonim ***** válasza:
Elsőnek igaza van, mindent ellopnak a helyiek, ha üresen áll a ház, és nincs ott senki. Ez a magyar valóság, tapasztalat.
2016. jún. 21. 10:37
 4/6 A kérdező kommentje:

A Testvérem a házban halt meg...Ugy találták meg:::(((((((((

Kint voltak többen amikor elvitték....Önkormányzat,falugondnok,gondolom rendörség...lezártál állítolag...tudom ez semmit nem jelent.:(

Remélem az állatokat elhelyezték...kutya,macska...nem tudok most utazni...kb 300km-re vam tölem:::::(((((((((

2016. jún. 21. 12:15
 5/6 anonim ***** válasza:
Mikor volt ez? Talán egykét napot kibír így az ingatlan, de nem sokat. HA te bemész az természetesen nem rablás, ezen ne agyalj. Minél előbb lépj vagy mondj le az értékekről.
2016. jún. 21. 15:09
 6/6 A kérdező kommentje:

Junius 15-én.

Beszéltem a polgármesterrel...állitólag figyelik a tanyát,ennek ellenére szerintem már nincs ott semmi::((

meglátjuk.

2016. jún. 23. 14:37

Kapcsolódó kérdések: