Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » Mi a teendőm, ha az Eset...

Ney Márta kérdése:

Mi a teendőm, ha az Eset Nod32 (13.2.16.0. verzió) vírusirtó frissítése sikertelen volt?

Figyelt kérdés

2020. aug. 11. 15:11
 1/3 anonim válasza:
Hívd a +36 (1) 346 7048 telefonszámot nyitvatartási időben. Az ESET termékek kizárólagos magyarországi disztribútora a Sicontact Kft., ez az ő hivatalos technikai segítségnyújtó telefonszámuk. Ha ez nem működik, írd pl. a Googlebe azt, hogy ESET ügyfélszolgálat.
2020. aug. 11. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 belapus ***** válasza:

Időnként előfordul, hogy valami miatt nem tud kapcsolódni a szerverhez.Ilyenkor jön a hibaüzenet a sikertelenségről.Nálam éppenséggel most sikeresen frissített.

Akkor mindenképpen érdemes tanácsot kérni, az első válaszban javasoltak szerint, ha a nap folyamán többszöri kísérletre sem sikerül.

2020. aug. 11. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Ha egy évre megvetted, akkor fordulj az ügyfélszolgálathoz. De ha nem, akkor hamis, nem fog frissiteni.
2020. aug. 11. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!