Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » Mi értelme az OTP Direktnél...

Mi értelme az OTP Direktnél annak, hogy megjegyezhetetlen azonosítót kapok, ahelyett, hogy én választanám meg?

Figyelt kérdés
Egy hétjegyű szám. Persze, jópár telefonszámot tud az ember séróból, de őszintén, kell oda több? Pont középtájon van két számjegy, amit nem jegyeztem meg, a szerződés nincs nálam természetesen, és csak azon van meg az azonosító, meg az otthoni pc tudja. Most igényeltem Direktet, nem volt sok esélyem. Mi a jó nagynénjüket érnek azzal, hogy engem is kizárnak tulajdonképpen? Nem ugyanaz a fonák baromság, mint a Win beépített tűzfala? Ajjjh!

#bank #OTP #belépés #dilettáns #hazaemigrálók
2013. dec. 8. 08:44
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Most komolyan az OTP a hibás mert rövid a memóriád?

Akinek nincs esze legyen notesze. Szól a mondás. Miért nem írtad fel?

Én annakidején felírtam egy számsort benne az azonosítómmal. Tudtam, hogy a felírás elejétől a 7. számjegytől kezdődik az azonosítóm. Így másnak értéktelen számsor volt én ki tudtam venni belőle az azonosítót.

Aztán azóta megtanultam fejből a számlaszámot is és az azonosítót is. Nem annyira bonyolult 16+7 számjegyet megjegyezni... Az előző bankkártyámmal, amivel 1-2 naponta vásároltam vonatjegyet neten még a kártyaszámát is megtanultam. A mostaninak már nem de nem is írom le 2 naponta a számát.

2013. dec. 8. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
És jogos, ááá!
2013. dec. 8. 08:52
 3/4 anonim ***** válasza:

Engem csak az bosszant, hogy a jelszó hossza limitált.

Ezt nem fogom megérteni, hogy miért... (Vagy legalább miért ilyen rövidnek kell lennie.)


Maga az azonosítóst dolog nem zavar különösebben.

2013. dec. 8. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Fontolgatom én is, hogy megírok nekik egy-két hibát, már csak a köz érdekében is. Csak valahogy nem nagyon hívogató az ügyfélszolgálaton keresztül bugreportolás lehetősége... :) Pl. semmi nem figyelmeztet rá, hogy a tranzakciónkénti azonosítás kikapcsolásakor nem tudsz egy sima utalást indítani, és még a hibaüzenet is ennyi, hogy visszautasítva, meg hogy csak számlakörön belüli és [előre rögzített] űrlapos tranzakciókra vagy jogosult, de semmi támpont, hadd bolyduljon az ügyfélszolgálat a fejlesztői/megrendelői ostobaság miatt! Aztán ha fel akarod hívni az ügyfélszolgálatot, magántelefon veszi fel (szerencsétlen hölgyet nem irigylem), mert a kapcsolatfelvétel lapon tévesen 66 a két utolsó számjegy 88 helyett, a chates ügyfélszolgálaton tudtam meg, ahol viszont nem segíthetett, mert NEM AZONOSÍTHAT, miközben ennek kéne automatikusnak lenni... Nagyon nagy fazonok lehetnek a górék ott is.
2013. dec. 8. 16:29

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!