Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » "3D-s" videót miben lehet...

"3D-s" videót miben lehet megcsinálni?

Figyelt kérdés
Csak kezdő vagyok az ilyen cad programokban, de az elképzelés az, hogy van van egy rövid animáció aminek van egy fő karaktere ő van középen és a videó alatt folyamatosan változik. például egy virág nő ki a földből és kivirágzik. De a gond inkább itt jön: Azt szeretném, ha közben körbe tudjam járni. Olyan mint a youtube-os 360°-os videók, csak itt nem a nézőpont a fix, hanem a növény. Valakinek van erre bármi ötlete, hogy milyen programot használjak hozzá, egyáltalán lehet ilyet csinálni? Félre értés ne essék, nem azt akarom hogy a videó közben a kamera körbejárja a virágot, hanem hogy a kész videó minden másodpercében a néző döntheti el, hogy a kamera milyen szögből veszi a virágot.

2019. aug. 5. 16:01
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Ez nem program kérdése, speciális kamera riget használnak amivel 360 fokban tudnak rögzíteni. Cad programok másra vannak, nem renderelésre, kész megoldást erre valószínűleg nem fogsz találni mert egyáltalán praktikus, már alapból cubemapet renderelni sokáig tart, de így hogy forgatni is akarod egy pályán(és feltételezve hogy csak egyetlen síkban, egy körpályát leírva a jeleneted körül ~ fel-le mozgás nélkül) brutálisan megdobja a számításiigényét a dolognak. A lehető legkisebb számokkal is egyértelmű lesz hogy miért nem poén ez, 24fps egy egy perces videónál 1440 frame, ha akár csak 10 fokonként akarsz nézelődni már 51 ezer frame fölé mentél, egy fokonként(ami még mindig messze nem folyamatos) meg 518 ezer felett vagy. Egyetlen síkon, ha minden irányból szeretnéd körbejárni akkor ~186.5 millió frameről beszélünk, azon a ponton már azt is megkockáztatom hogy a videó betöltéssel is lehetnek gondok, nem hogy a rendereléssel.

Ennek valós időben sokkal több értelme van, csinálsz egy animációt amelyikben program akarsz, aztán pl unity\unreal ben lejátszod miközben forgatod a kamerát amerre jónak látod.