Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mi ertelme ennek a macska-eger...

Mi ertelme ennek a macska-eger jateknak a reklamozo cegek es reklamblokkolo programok kozott?

Figyelt kérdés
Eloszor voltak a reklamok. Megjelentek a reklamblokkolok. Utana rajottek hogyan lehet eszrevenni ha valaki reklamblokkolot hasznal es most nem jelenitik meg a tartalmat amig nem kapcsolod ki a reklamblokkolot. Erre a reklamblokkolok is ki fognak talalni valamit..... Csak azt nem veszik eszre az emberek hogy irdatlan energiat befektetnek mindket oldalrol (a reklam elkeszitese sok penz es ido, valamint szinten utana a reklamok blokkolasa es frissitese hogy az ujakat is blokkolja)..... es ez a sok befektetett energia kvazi a semmibe vesz, mert kioltjak egymast. Nem lenne egyszerubb ha torvenyileg betiltanak az interneten a reklamokat?? Mar ott tartunk hogy reklamblokkolo nelkul mar elvezhetetlen az internet, de persze EU-s barataink az ertelmetlen suti torvenyt kitalaltak...
2019. szept. 7. 15:01
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

'torvenyileg betiltanak az interneten a reklamokat?'


Te melyik bolygóról jöttél? 😂

2019. szept. 7. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
0%

Az internetezők átlag 11%-a használ adblockot, a maradék 98%-a továbbra is látja a reklámokat, tehát nem igaz az, hogy "kioltják egymást".


"Mar ott tartunk hogy reklamblokkolo nelkul mar elvezhetetlen az internet"


Simán élvezhető adblock nélkül is. Én nem használok adblockot sem gépen, sem mobilon. Nagyon ritkán találkozom olyan oldallal, ahol valóban zavaróak a reklámok.


"persze EU-s barataink az ertelmetlen suti torvenyt kitalaltak"


Melyik törvényre tetszik gondolni?

2019. szept. 7. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

"Melyik törvényre tetszik gondolni?"


Hogy klikkelni kell minden weboldalon hogy megertetted es elfogadod a felteleket.

2019. szept. 7. 18:06
 4/11 anonim ***** válasza:
50%

"Hogy klikkelni kell minden weboldalon hogy megertetted es elfogadod a felteleket."


Oké, szóval te sem tudod, miről beszélsz. :D

Ennek semmi köze a reklámokhoz, ezt az adatvédelmi törvény írja elő.

2019. szept. 7. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Ki mondta hogy a reklamokhoz van koze? Csak peldanak irtam hogy ilyen ertelmetlen torvenyeket tudnak hozni, de ami valoban hasznos lenne (reklamok korlatozasa) olyat nem.
2019. szept. 7. 18:14
 6/11 A kérdező kommentje:
TV-ben is van torvenyileg szabalyozva hogy mennyi reklamot adhatnak, tehat ha valaki itt begyepesedett gondolkodasu az eppen TE VAGY
2019. szept. 7. 18:15
 7/11 A kérdező kommentje:
Imadom amikor venemberek okoskodnak a 80-as evekbeli oldschool tudasukkal, de a mai modern vilaghoz meg maradiak.
2019. szept. 7. 18:16
 8/11 SIDLER22 ***** válasza:

Ha az adatvédelmi szabályokat megváltoztatnák neked te lehet hogy örülnél, de az emberek többsége lehet nem lenne túl lelkes. Mégis csak a személyi adatokról van szó.


Egyébként már létezik alternatíva a reklámblokkoló érzékelők kicselezésére. Pi-hole nak hívják, de átlag ember ne akarjon ilyet "kiépíteni" otthon.


Az előbbi válaszolóval ellentétben engem irritálnak a reklámok és ezért használok AdBlockot ahol csak szükséges. A gond az, hogy a cégek nem tudhatják, hogy valaki azért veszi meg a terméküket mert látta a reklámjukat vagy ezer másik ok miatt. Lehet, hogy kidobnak reklámadásra milliókat és 100-ból egy ember PRÓBÁLJA ki a terméküket majd többet nem veszi. És ahelyett, hogy ezt egyszer kipróbálnák, hogy reklám nélkül mennyi a bevételük, inkább csak nyomják folyamatosan.


Törvényt lehetséges, hogy fognak rá alkotni, de még nem mostanában. Nagyon sok hülye törvényeink vannak nekünk. Péládul a kocsidon a hátsó ablakodat nem sötétítheted be utólag. Csak ha gyári. Indok: "A mögötted jövő autó nem lát keresztül a te kocsidon." Persze nyílván egy gyárilag sötétített autón már keresztül lát. Ezért hozták a törvényt csak az utólag sötétítendő járművekre.

2019. szept. 7. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Vénember :D


30 vagyok, informatikus, több weboldalt és webáruházat üzemeltetek. Épp ezért, tisztában vagyok a reklámok gazdaságra gyakorolt hatásával.

Hidd el nekem, nem örülnél te a reklámok korlátozásának. Azzal egyetértek, hogy akadnak idegesítő reklámok (a Google már másfél éve bünteti az oldal tartalmát eltakaró pop-upokat), de egyre kevesebb, és a jövőben várhatóan még kevesebb lesz, mivel az összes böngészőben meg fog jelenni a beépített reklámblokkoló.

A legtöbb reklámnak gazdasági haszna van, többek közt azért, mert elősegíti azt, hogy a vásárló megtalálja a számára optimális megoldást. Bár vannak buta reklámok, de ezek is elérik a legalapvetőbb céljukat, az informálást. Ugyan lehet, hogy téged pont nem érdekel a kétszázhatvanadik tamponreklám, de van, akit igen, egyébként folyamatosan fejlődnek azok az algoritmusok, amik a pontosabb célzásért felelnek.

Szerintem nem túlzás azt állítani, hogy a reklámok globális tiltása vagy erőteljesen történő visszaszorítása munkahelyeket tenne tönkre. Ma már reklám nélkül aligha tudsz bármit is eladni, és most nem arról van szó, hogy jajj, a nagy gonosz vadkapitalista multi... hanem a sarki fűszeresről is, meg a kőművesről, és persze a multikról is.


#8


Legfeljebb a szórólapozásra igaz az, hogy elköltesz X összeget, és nem tudod, mennyire volt hatékony a kampány. Pont ezért nem szórólapozunk :)

A neten szinte forintra pontosan lehet mérni a reklám közvetlen hatásait, megvannak erre a mérési módszerek. Nagyon sok cég csak a neten hirdet, pontosan ezért.

2019. szept. 7. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
#8 ha tényleg van ilyen törvény az autók hátsó ablakára, az eléggé ordas nagy phaszság. Enny erővel a furgonok, buszok, kamionok meg legyenek üvegből, hogy keresztüllassunk rajtuk. :)
2019. szept. 7. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!